Gå til innhold

fra fantasi til virkelighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer og meg er på en fest med felles venner og har det riktig så livlig. Plutselig foreslår en at vi spiller et spill han har med seg, et sexspill.

Det begynner å det uskyldige og utarter seg etterhvert som folk blir mer og mer beruset.

Til slutt dabber spillingen av litt i form av røykepauser og dobesøk og mens meg og noen venninner går på toalettet blir samboer og øvrige festdeltakere igjen i stuen. Da vi kommer ut fra toalettet er samboer i full gang med å kline med og beføle en av festens kvinnelige deltakere. Later som jeg ikke bryr meg, og plutselig kommer en av festens mannelige deltakere bort til meg og vi begynner å danse tett inntil hverandre.

Etterhvert får samboeren øye på meg og kommer bort til meg og min dansepartner sammen med sin nye venninne og begynner å danse med oss. Meg og venninnen begynner å danse tett med hverandre og til slutt starter hun å beføle meg på puppene. Jeg kjenner et lite stikk i underlivet og svarer igjen med samme mynt.

Så begynner vi å kysse og mennene blir veldig turned on av det og danser bak oss mens de beføler oss.

Det går ikke lang tid før ingen av oss klarer mer og vi forsvinner inn på et av soverommene hvor meg og min første dansepartner begynner å kysse heftig og samboeren og venninnen. Så bytter vi og samboeren drar av meg toppen meg og det samme gjør kameraten med venninnen. Så går jeg bort til venninnen og starter meg å sleike henne på brystvortene og hun svarer med å beføle meg nedentil utenpå miniskjørtet mitt, før hun drar av meg skjørtet og legger seg med ansiktet ned mot fitta mi og starter å slikke.....

fortsette noen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...