2b&spira Skrevet 2. juni 2006 #1 Skrevet 2. juni 2006 vi har levert inn papirene våre og hadde lyst til å levere inn navnebytte papirer samtidig mne fikk beskjed om å komme tilbake etter bryllupet. hører det er fler som har levert inn sammens med de andre papirene er det forskjellig fra sted til sted eller bare surra di her?
Engellen Skrevet 2. juni 2006 #2 Skrevet 2. juni 2006 Hmmm...dette hadde jeg faktisk ikke tenkt på at kunne skje engang. Jeg fikk papirene tilsendt, og da fikk jeg navnebytte-papirer sammen med disse andre erklæringene. Så jeg har fylt det ut, og tenkt å sende alt samlet. Det mener jeg å ha lest et sted også at går an å gjøre... Enten på en hjemmeside til folkeregisteret eller på en av disse papirene... Så jeg syntes det var merkelig at du fikk beskjed om å komme tilbake med det etter bryllupet.
anaina Skrevet 2. juni 2006 #3 Skrevet 2. juni 2006 Det står på erklæring fra brudefolkene-skemaet (rettledninga) at man kan sende inn navneendringsskjema sammen med de andre skjemaene, og da vil man få vigselsbrev med nytt navn. Jeg syns det er fint av våre gifte navn står på beviset på at vi er gift!
mamman til gogutten Skrevet 3. juni 2006 #4 Skrevet 3. juni 2006 Fikk beskjed om at man kan gjøre begge deler. Så jeg venter til vi har blitt gift og skal levere inn vigselsattesten. Det er jo på en måte først da man er registrert gift uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå