Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min ble 10 i feb. Hun er en veldig blid og glad jente. Vi flyttet til et nytt sted i mars og hun måtte begynne på skole. Det gikk kjempe fint. Hun gled rett inn i klassen. Men....hun har et lite - ...Hun skravler så utrolig fælt. Jeg blir sliten i hodet når hun er hjemme for kjeften går i ett sett. I går spurte jeg om hun ikke kunne være stille i 5 min. Hun bare fortsatte å skravle og da det hadde gått en stund snudde hun seg mot meg også sa hun....mamma kan jeg snakke igjen nå? Jeg bare så på henne å lo også sa jeg ...Jamen du har jo snakket hele tiden jo. Ja jeg har visst det sa hun å lo hun... hehe.

De er nå rare også da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ei som blir 10 nå i Juni. Kjenner meg godt igjen i det du skriver.

Slik er det med min også, pluss at det må skje noe hele tiden.

Rare og søte disse småjentene..Men akk så herlige..

Skrevet

Har en jente på 10 jeg også. Hun ble 10 i februar. En glad og snill jente, men det skal helst skje noe hele tiden! En dag uten action, er helt forferdelig! Så av og til så blir jeg helt snål av å følge med på alt som skjer. Og verre blir det sikkert etterhvert som hun vokser til:-) Men det er som du sier Hemi, de er nå søte også da!

Skrevet

Ja tenk deg hvordan de blir i tenårene...hehe

Har ei på snart 14 også, men hun har aldri vært sånn. Har alltid vært stille og rolig.

Skrevet

Jeg har en ti-åring,....og ja,skravla går i ett her og:)

Iblandt sier jeg bare ja, og ler litt innimellom,orker bare ikke høre på allt :)

Skrevet

Jeg har blitt ganske flink til å koble helt ut noen ganger så jeg ikke hører noe. :)

Nå skal jeg snart dra og hente henne for hun har vært hos faren sin i helga. Det er veldig stille og rolig når hun ikke er her så det merkes at hun er borte.

Skrevet

Hei! Min på 12 har aldri vært slik, men min på 8 er helt håpløs til å bable. I ett sett skravler hun! Har ei på 4 også som ramler fra morgengry til senkvelds!! Er nok ganske så vanlig trur jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...