Hemi Skrevet 1. juni 2006 #1 Skrevet 1. juni 2006 Datteren min ble 10 i feb. Hun er en veldig blid og glad jente. Vi flyttet til et nytt sted i mars og hun måtte begynne på skole. Det gikk kjempe fint. Hun gled rett inn i klassen. Men....hun har et lite - ...Hun skravler så utrolig fælt. Jeg blir sliten i hodet når hun er hjemme for kjeften går i ett sett. I går spurte jeg om hun ikke kunne være stille i 5 min. Hun bare fortsatte å skravle og da det hadde gått en stund snudde hun seg mot meg også sa hun....mamma kan jeg snakke igjen nå? Jeg bare så på henne å lo også sa jeg ...Jamen du har jo snakket hele tiden jo. Ja jeg har visst det sa hun å lo hun... hehe. De er nå rare også da.
Brienne Skrevet 1. juni 2006 #2 Skrevet 1. juni 2006 Jeg har ei som blir 10 nå i Juni. Kjenner meg godt igjen i det du skriver. Slik er det med min også, pluss at det må skje noe hele tiden. Rare og søte disse småjentene..Men akk så herlige..
trøndermamma Skrevet 2. juni 2006 #3 Skrevet 2. juni 2006 Har en jente på 10 jeg også. Hun ble 10 i februar. En glad og snill jente, men det skal helst skje noe hele tiden! En dag uten action, er helt forferdelig! Så av og til så blir jeg helt snål av å følge med på alt som skjer. Og verre blir det sikkert etterhvert som hun vokser til:-) Men det er som du sier Hemi, de er nå søte også da!
Hemi Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2006 Ja tenk deg hvordan de blir i tenårene...hehe Har ei på snart 14 også, men hun har aldri vært sånn. Har alltid vært stille og rolig.
miatittin Skrevet 2. juni 2006 #5 Skrevet 2. juni 2006 Jeg har en ti-åring,....og ja,skravla går i ett her og:) Iblandt sier jeg bare ja, og ler litt innimellom,orker bare ikke høre på allt
Hemi Skrevet 4. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 4. juni 2006 Jeg har blitt ganske flink til å koble helt ut noen ganger så jeg ikke hører noe. Nå skal jeg snart dra og hente henne for hun har vært hos faren sin i helga. Det er veldig stille og rolig når hun ikke er her så det merkes at hun er borte.
MonER Skrevet 4. juni 2006 #7 Skrevet 4. juni 2006 Hei! Min på 12 har aldri vært slik, men min på 8 er helt håpløs til å bable. I ett sett skravler hun! Har ei på 4 også som ramler fra morgengry til senkvelds!! Er nok ganske så vanlig trur jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå