Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nyskjerrig eg..:P

eg e omsorgsarbeider og jobber under ein sjukeheim..hehe..egne boliger..:)

har fødselspermisjon til 20 juli og 5 veker ferie etterpå så begynne eg i jobb igjen..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber med kommunikasjon. Studerer ved siden av og begynner nå på nordisk årsstudium :)

Skrevet

Informasjons konsulent på turistinformasjonen,

Skrevet

eg har ei 50% stilling som hjelpepleier ved et nytt sykehjem ibyen..søkt meg på sykepleien t høsten,spent på om eg kommer inn!!

Skrevet

Hei,jeg er sykepleier,men hjemmeværende frem til høsten,så blir det forhåpentligvis sykehuset her i byen:)

Skrevet

Jeg jobber i barnehage : ) Har jobbet 100% som vikar siden september.

Skrevet

lærerstudent.. tatt lappen samtidig med skola nå, fra høsten studerer jeg 150 %..

 

Å være aleneforelder gjør meg effektiv.. Bare 2 år til med skole, så er jeg uti jobb også

Skrevet

hei!

 

eg e hjelpepleier og har 50% fast stilling ved ei skjerma enhet for demente...ha søkt på sykepleien t høsten...speinnanes!! ;-)

Skrevet

ser vi e fleire som ha søkt sykepleien og som jobba på et sykehjem!! arti;-) korr ha du søkt sykepleien,alenemamman til 5 åring??

Skrevet

alenemamman til christina5

 

fint navn jenta di har da.. vesla mi heter også Christina.. :)

Skrevet

Studerer.

Blir lærer om et år. Ferdig med 2. og 4. året nå nettopp! Så da er det bare å ta det 3. året nå, så er det ut i arbeid!!=)

Skrevet

jeg er sykepleier og er også ansatt ved et pleiehjem, men er for tiden på utkikk etter ny jobb.

  • 4 uker senere...
Skrevet

Hj.lp jeg også. Jobber på sykehjem. Men siden det å jobbe turnus ikke er så lett når man er alene, er jeg på jakt etter noe annet.

  • 4 uker senere...
  • 3 måneder senere...
Skrevet

Jeg er foreleser..(Lecturer,he, he. Bor i England)

Skrevet

Jeg er lærerstudent, og ved siden av studiene tar jeg enda flere studier, matematikk.. opp i 150 % studium nå.. Søkt på lærerjobb for elever med særskilte vansker som ekstra inntekt på nyåret.. Krysser fingrene for at jeg får den.. vesla mi er 3 år nå.. gått på skole siden hun var 22 mndr

Skrevet

Jeg er student:-) Håper på å komme i jobb snart. Bli litt mer uavhengig;-)

Skrevet

Utdannet sykepleier, men pga arbeidstid osv har jeg skiftet beite og er nå kundekonsulent med varierte oppgaver innen økonomi og diverse annet. Bedre lønn og bedre trivsel :-)

  • 1 måned senere...
  • 5 måneder senere...
Skrevet

spesialsykepleier i 80% stilling.

Skrevet

Jeg er laerer paa det lokale colleget, (videregaaende), hvor jeg underivser engelsk og matematikk. (England)

  • 2 uker senere...
Skrevet

Omsorgsarbeider.

Jobber med lavterskelstilbud for narkomane

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...