Benemor Skrevet 1. juni 2006 #1 Skrevet 1. juni 2006 Nyskjerrig eg.. eg e omsorgsarbeider og jobber under ein sjukeheim..hehe..egne boliger.. har fødselspermisjon til 20 juli og 5 veker ferie etterpå så begynne eg i jobb igjen..
liten og lettmett Skrevet 2. juni 2006 #2 Skrevet 2. juni 2006 Jeg jobber med kommunikasjon. Studerer ved siden av og begynner nå på nordisk årsstudium
stine_s Skrevet 12. juni 2006 #4 Skrevet 12. juni 2006 Informasjons konsulent på turistinformasjonen,
alenemamman til christina5 Skrevet 12. juni 2006 #5 Skrevet 12. juni 2006 eg har ei 50% stilling som hjelpepleier ved et nytt sykehjem ibyen..søkt meg på sykepleien t høsten,spent på om eg kommer inn!!
Ella28 Skrevet 14. juni 2006 #6 Skrevet 14. juni 2006 Hei,jeg er sykepleier,men hjemmeværende frem til høsten,så blir det forhåpentligvis sykehuset her i byen:)
ElinSM Skrevet 17. juni 2006 #7 Skrevet 17. juni 2006 Jeg jobber i barnehage : ) Har jobbet 100% som vikar siden september.
Galskapens overhode Skrevet 25. juni 2006 #9 Skrevet 25. juni 2006 lærerstudent.. tatt lappen samtidig med skola nå, fra høsten studerer jeg 150 %.. Å være aleneforelder gjør meg effektiv.. Bare 2 år til med skole, så er jeg uti jobb også
alenemamman til christina5 Skrevet 25. juni 2006 #10 Skrevet 25. juni 2006 hei! eg e hjelpepleier og har 50% fast stilling ved ei skjerma enhet for demente...ha søkt på sykepleien t høsten...speinnanes!! ;-)
alenemamman til christina5 Skrevet 25. juni 2006 #11 Skrevet 25. juni 2006 ser vi e fleire som ha søkt sykepleien og som jobba på et sykehjem!! arti;-) korr ha du søkt sykepleien,alenemamman til 5 åring??
Galskapens overhode Skrevet 26. juni 2006 #12 Skrevet 26. juni 2006 alenemamman til christina5 fint navn jenta di har da.. vesla mi heter også Christina..
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #13 Skrevet 27. juni 2006 Studerer. Blir lærer om et år. Ferdig med 2. og 4. året nå nettopp! Så da er det bare å ta det 3. året nå, så er det ut i arbeid!!=)
indianerjenta Skrevet 29. juni 2006 #14 Skrevet 29. juni 2006 jeg er sykepleier og er også ansatt ved et pleiehjem, men er for tiden på utkikk etter ny jobb.
Qasisis Skrevet 22. juli 2006 #15 Skrevet 22. juli 2006 Hj.lp jeg også. Jobber på sykehjem. Men siden det å jobbe turnus ikke er så lett når man er alene, er jeg på jakt etter noe annet.
Zeus' Mummy Skrevet 2. desember 2006 #17 Skrevet 2. desember 2006 Jeg er foreleser..(Lecturer,he, he. Bor i England)
Galskapens overhode Skrevet 2. desember 2006 #18 Skrevet 2. desember 2006 Jeg er lærerstudent, og ved siden av studiene tar jeg enda flere studier, matematikk.. opp i 150 % studium nå.. Søkt på lærerjobb for elever med særskilte vansker som ekstra inntekt på nyåret.. Krysser fingrene for at jeg får den.. vesla mi er 3 år nå.. gått på skole siden hun var 22 mndr
malenemamma Skrevet 2. desember 2006 #19 Skrevet 2. desember 2006 Jeg er student:-) Håper på å komme i jobb snart. Bli litt mer uavhengig;-)
Korse76♥ Skrevet 2. desember 2006 #20 Skrevet 2. desember 2006 Utdannet sykepleier, men pga arbeidstid osv har jeg skiftet beite og er nå kundekonsulent med varierte oppgaver innen økonomi og diverse annet. Bedre lønn og bedre trivsel :-)
mammaen til Li@m Skrevet 24. juni 2007 #24 Skrevet 24. juni 2007 Jeg er laerer paa det lokale colleget, (videregaaende), hvor jeg underivser engelsk og matematikk. (England)
pøber´n & je Skrevet 5. juli 2007 #25 Skrevet 5. juli 2007 Omsorgsarbeider. Jobber med lavterskelstilbud for narkomane
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå