Gjest Skrevet 1. juni 2006 #1 Skrevet 1. juni 2006 Vi skal ha tre uker ferie i juli. Vi blir i Norge, skal være litt hjemme, litt hos svigers, en uke i Bø i Telemark og en liten uke hos en venninne. Noen som vet om andre ting vi bør få med oss i Telemark bortsett fra sommerland? Snart ferie folkens! Gleder meg!
Gjest Skrevet 1. juni 2006 #2 Skrevet 1. juni 2006 Ferien skal vi tilbringe på hytta i Sandefjord, gleder meg masse! Vet dessverre ikke om noe annet å gjøre i Telemark.... Men håper dere får en fin ferie ihvertfall )
Hera Skrevet 1. juni 2006 #3 Skrevet 1. juni 2006 Gårdsbesøk på Solhaug Besøksgård. Lunde Slusepark Beversafari, arrangeres hver onsdag og torsdag i Juli. Sommarlan i Bø Dette var noen av tingene som står i en reklameblekke vi fikk i posten. Vi skal ha ferie hele juli. Så det blir noen turer rundt i Sør - Norge, + at vi reiser 1 uke eller mer til Danmark. Vi har campingvogn, så da er vi nomader hele sommeren.
☆Gudlo☆ Skrevet 1. juni 2006 #4 Skrevet 1. juni 2006 I år blir det først campingvognen til mor og far, som står på fast plass i sogn. Og så blir det en lang helg til svigermor... og så bærer det rett tilbake til campingvognen for å slappe av igjen;o)
Gjest Skrevet 1. juni 2006 #5 Skrevet 1. juni 2006 Yohooo, gleder meg kjempemye. Vi skal til Kristiansand og til dyreparken. Her skal vi bo: http://www.dyreparken.com/index.jsp?a=61758 De øverste bildene, bildene fra Groos. Noen som har vært der? Hvordan er det der? Trivdes dere?
Hemi Skrevet 1. juni 2006 #7 Skrevet 1. juni 2006 Blir ikke så mye ferie på oss i år. Har kjøpt oss hus og da skal vi prioritere å pusse opp det, men vi skal en helg til Hundefossen. Har bestillt 3 dagers pakke med overnatting, inngang til parken, barnas gård og badeland. Gleder oss veldig til det.
Benemor Skrevet 1. juni 2006 #8 Skrevet 1. juni 2006 Har bestemt meg for å ikkje reisa på ferie i år heller..... Julie har såååååå lyst til dyreparken..hadde såååå lyst i fjor og hu stakkar..men da va eg høygravid å sa kansje neste år huff..men får reisa neste år uansett trur eg..hu e kaptein sabeltann frelst so.. orke ikkje å reisa åleina me 2 unger når han minste e så liten så bedre når han e 2 år håpe eg.....
Brienne Skrevet 1. juni 2006 #9 Skrevet 1. juni 2006 Vi setter oss i bilen og kjører nedover Europa i 3 uker. Endestasjonen er Pisa, der vi skal besøke ei venninnne, før nesa vendes hjem igjen. Gleder oss stort, men det blir en stor utfordring med ei på 10 og en på 2 i baksetet. Takk og lov for at vi har kjøpt dvd til å ha i bilen
nikitail Skrevet 2. juni 2006 #10 Skrevet 2. juni 2006 Heisann! Ja endelig snart ferie, men hvor blir det av sommervarmen??!! håper det blir varmere nå i Juni:-) Jentene skal på et par turer med skole og korps, til Hunderfossen og Tusenfryd. Sånn ellers så pleier de å være ei uke hos besteforeldrene sine:-) Vi tar ting på sparket om somrene:-)
Familien Flint. Skrevet 2. juni 2006 #11 Skrevet 2. juni 2006 For oss blir det 1 uke i legoland. Skal kjøpe sesongpass og greier....... Ungene kommer forhåpentligvis til å elske det! Skal bo like ved porten til legoland, så da kan vi jo komme og gå som det passer oss.
Cat.68 Skrevet 2. juni 2006 #12 Skrevet 2. juni 2006 Vi skal en uke til Lalandia i Danmark i sommer. på tur nedover skal vi besøke familje i Sverige og samme på tur hjem igjen. Vi kommer til å bruke ca 3 uker på denne turen!
trøndermamma Skrevet 2. juni 2006 #13 Skrevet 2. juni 2006 Å Cat.68 nå ble jeg misunnelig på deg! Jeg har også holdt på å mase på sambo om tur til Lalandia i Danmark, men han vil ikke! Det ser jo så nydelig ut der!!! Du må love å fortelle hvordan det var når du kommer tilbake:-) Har ikke noen planer vi, dvs jeg har mange mens sambo er negativ til det meste. Slik er der hvert år!! Men det blir vel en tur et steds. Bare det at jeg synes det er så gøy å planlegge, mens sambo liker å ta det på sparket.... Men ferie skal vi ha, uansett!
Elbajo Skrevet 2. juni 2006 #14 Skrevet 2. juni 2006 Vi skal et par dager til Mummiland i Finland i slutten av juli, tror det blir kjempestas. Skal reise sammen med noen venner(sønnen der og dattera mi er bestevenner) så jeg håper og tror at det kommer tilå bli kjempegreier:) Til deg som lurte på hvordan det er å være på Groos, har ikke ligget der selv men har bodd mange år i Grimstad og synest Groos er en kjempefin plass, rett ved stranda og kort vei til byen(Grimstad altså).
ToPrinsesser<3 Skrevet 2. juni 2006 #15 Skrevet 2. juni 2006 Har hørt om noe som heter Telemarkskanalen. Kanskje det kan være noe? Se www.telemarksreiser.no Vi har leid hus i Spania og skal ha med oss 4 unger (1 felles, jeg har 1 og samboer 2 fra før) i 12 dager. Så skal vi bygge hus, så det blir nok litt arbeid med nåværende hus før det skal selges.
ana baroma Skrevet 2. juni 2006 #16 Skrevet 2. juni 2006 Hei:-) Har jobba på båtene langs telemarkskanalen. Veldig fin tur, ta en kort en om du har unger, men få med slusene opp til Lunde (maaaange sluser) - kjempegøy!! Vi skal nordover, innom Hunderfossen og ender opp i Lofoten... Kystriksveien skal vi også kjøre, så det blir spennende med alle ferjene:-)
ana baroma Skrevet 2. juni 2006 #17 Skrevet 2. juni 2006 I telemark kan du ta turen til lekeland i Skien om du har små unger. Rolig og fin park, laget for små barn, uten noe kjøpepress og med mange koselige ting å gjøre. Togtur, båttur, bading, + mange lekeapparater. Ikke så dyrt heller tror jeg.
Elbajo Skrevet 2. juni 2006 #18 Skrevet 2. juni 2006 tante bassa: jeg bor på helgelandskysten og kan anbefale kystriksveien på det varmeste!! Det er utrolig fint her greit å stoppe flere plasser:)
ana baroma Skrevet 2. juni 2006 #19 Skrevet 2. juni 2006 Så fint:-) Kommer fra Mo, så vi skal vende nesen innover i landet fra Nesna tenkte vi. Men har aldri kjørt denne veien, og gleder meg masse:-)) Tenkte å sta en overnatting i Brønnøysund, men er ikke helt sikker... Må kikke litt først;-) Noen forslag?
Gjest Skrevet 2. juni 2006 #20 Skrevet 2. juni 2006 Så flott Elbajo. Gleder meg masse, men stakkars lillegutt kvir seg litt, tror han er litt redd for skumle sjørøvere. Hi hi hi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå