Anonymmammatil3 Skrevet 1. juni 2006 #1 Skrevet 1. juni 2006 Noen som har denne vintergrønne busken i hagen sin? Er den hard før? Har lyst til å plante det i et langt bed jeg har... Trenger 8 stk..Det blir litt dyrt..så da håper jeg at de er litt hard føre!
~Maja Mor~ Skrevet 2. juni 2006 #2 Skrevet 2. juni 2006 Hei du! Jeg har det i hagen min. Elsker disse, er så tette og grønne! Ja, de er hardføre, har av og til noen brune blader etter vinteren, men de duger bra! Men du får jo dobbelt sjekke med de du kjøper dem av. Men de vokser veeeldig sent!
Anonymmammatil3 Skrevet 3. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2006 det høres bra ut! Bra de vokser sent...for jeg vil ha de som runde kuler... Sett at det er mange som bruker de i hekk! Veldig fint!
Anonymmammatil3 Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2006 Oi! Fikk reklame i posten i dag... På Plantasjen er det Buskbom til 149 kr! Løp og kjøp! På Hagesenteret jeg var kostet de nesten 400 kr..så det er jo litt forskjell i grunn!
Anonymmammatil3 Skrevet 8. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 8. juni 2006 Æsj! Gjør det? Å vi som skal ha det like ved terassen..Ja,ja..da må jeg nok lukte litt på de før jeg bestemmer meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå