Gå til innhold

Er det mange av dere som kjenner hverandre privat?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå gjør vi det:) Vi på skravletråden (den laange) Ja ikke 1D da, for hu bor langt gokk.

 

Og har møtt en del gjennom bimtreff.

 

Viste seg og at jeg kjente ei her fra lang tid tilbake. Artig:)

 

Ellers blir det vel litt sånn at når man skravler med noen om alt mulig føler man at man kjenner hverandre etterhvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, noen her inne chatter jeg med.

Idefix skriver jeg sms med også, og noen andre jenter treffer jeg på BIM-treff.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner ingen privat. Men man danner seg jo et bilde av hvem de andre er når man bimmer hver dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått meg en ny venninne gjennom bim. Vi skriver her inne, mail og sms. Dessverre bor vi et stykke fra hverandre, så det er ikke sikkert vi kommer til å treffes.

I tillegg føler jeg jeg kjenner noen av nickene mer enn andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har møtt noen få på bim-treff... men de fleste av dem er ikke så veldig aktive her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes egentlig denne tråden var litt artig. Er det flere som har fått seg offline-venner gjennom BIM?

 

VI skal hjem til ei nå på lørdag. Var hos meg for ca. 3 uker siden. Er 4 av oss. Ingen av oss hadde møtt noen av de andre tidligere. Tiny møtte jeg første gang på bimtreff, men vi andre har møttes på "privattreff"...

 

Nå tenker jeg ikke engan over at jeg kjenner cat78 fra bim. Synes jeg har kjent henne i en evighet, men "forholdet" vårt er jo faktisk bare fra november i fjor:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...