Gå til innhold

Tror jaggu jeg begynner å få mage allerede!!!


envi

Anbefalte innlegg

Jeg er bare 7 uker på vei nå, og merker allerede på buksene at magen vokser. Dette er vel og merke mitt andre svangerskap. Forrige svangerskap var jeg i hvert fall fire mnd på vei før buksene begynte å bli ubehagelige.

 

Noen flere som allerede merker svangerskapet på buksene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei er 5+4 uker på vei , merker de på buksene.

er frykkteli oppblåst i magen!!noen som vet om de går over før "magen" kommer ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA veldig vanlig at man er oppblåst i starten.. men når det forsvinner kommer gjerne magen fort.. så om buksene er trange ville jeg kjøpt no romsligere med en gang. Er så ubehagelig å ha for trang bukse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Alle sier at de ser at jeg er gravid, men jeg ler og sier at det kun er luft... Er veldig oppblåst, og klarer ikke å holde magemusklene veed like.. Men snart kommer det vel litt mage, og håper på å blåse litt ned...

Så fram med mammaklær snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 8 uker, venter nr 2 og har mage... Det er en god del luft, men ikke alt tror jeg...

 

Venter ikke så altfor lenge før jeg skal ut å handle litt klær tror jeg... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her, 9 uker på vei med nr. to. Merker at det ikke bare er luft der inne ja. Men jeg er litt usikker på terminen, så det kan hende jeg er lenger på vei enn jeg tror... uasett så er det nok ikek bare flesk og luft som gjør at magen buler lenger nei... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er stort sett bare hoftene som har utvidet seg hos meg, men er nok litt mage også ja. Er riktignok 4. gangen jeg er gravid, men allikevel. Har

1 datter på 4 år, og ellers har jeg ikke vært lengre enn 12 uker på vei...

 

Har fått meg noen mammaklær allerede, og er deilig å ha på mammabukse når man er ekstra oppblåst. Ellers er jeg litt forsiktig enda men å bruke slike klær, er ikke alle som vet det enda ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 8 uker på vei i dag og jeg har en stund merket det på buksene.

Nå får jeg ikke på meg buksene lenger. Er veldig oppblåst.

Venter min 4 og magen kommer raskere for hver gang

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler også at magen har begynt å ese litt, sikkert mye luft, men føler den er litt har inni og, og det har jeg ikke merket før.

Er i 7. uke, og prøver å skjule det ennå.

Men det rareste var i går da jeg gikk ut en tur, da syntes jeg at puppene mine stod ekstra mye ut. Har ikke merket det før.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 9 uker på vei med nr.2 og har allerede vokst ut av den første mammabuksa jeg kjøpte da jeg var gravid med sønnen min på 3 år.

Mamma mener det må være to der inne for hun har ikke sett noen som er så tydelig gravid med så stor mage når de bare er 2 1/2 mnd på vei.

Jeg bare blåser det bort og sier at er nok bare én der inne, men jeg begynner å lure litt, gitt. Sikkert mye luft også, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er 8+0 veker på veg og er gravid for første gang, enten har eg lagt på meg et par kilo no, eller så er eg påvirka av luft og kanskje graviditeten....? Buksene er iallefall strammere!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det er flere. Da jeg var på UL i mitt første svangerskap (rundt u 16-17), lurte jordmora på hvor jeg hadde ungen, fordi jeg hadde flat mage!

Skal si det er forskjell på 1. og 2. svangerskap.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6 uker på vei og er veldig oppblåst i magen,men mest på kvelden...Og da er det godt å hoppe opp i en kose bukse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...