PrinsesseSjefen Skrevet 1. juni 2006 #3 Skrevet 1. juni 2006 hihi... er her litt i kveld og konemor. Foreldrene mine kommer visst ikke før ganske sent... Gikk vedlig greit på førskoledager i dag med nr 2. Kom sammen med to hun/vi kjenner fra de var babyer (alle tre født i løpet av et døgn!). Hadde "ønsket" de, men og de som bor i nærheten fremfor samme barnehage, der fikk vi ingen ønsker... altså de tre nærmeste kom i paralellklassa, og alle de andre fem fra hennes barnehage er og i den andre klassa.... Så jeg er litt misfornøyd, men det er ikke hun, så tror ikke jeg "klager"..... Skal dit i morgen og.
ungdomsmor Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2006 så bra da,nei vist hun ikke klager må ikke du det heller.vi re tre fra samme barnehage i klassen her og ingen kjente utenom da vi bare er innflyttere her men det går bra det
PrinsesseSjefen Skrevet 1. juni 2006 #5 Skrevet 1. juni 2006 var så mye tull med inndeling i fjor og. De hadde alltid delt geografisk, men plutselig delte de så å si alfabetisk... Det ble ramaskrik, og en del forandringer.Problemet er vel at grunnet en del boligbygging på vår "side" av skolen har det plutselig blitt mange flere herfra. Skolen er litt over et år gammel, og allerede nå begynner de å se at de kanskje bygde litt for lite.... Er 50 elever i 1. og 2. og skolen er visst bygd for 350 elever (1.-7. klasse).....Skal ikke mye mattekunnskap for å se at det kan bli problemer.... Var faktisk 60 på innskriving i høst, men "heldigvis" har en del søkt seg til andre skoler.
ungdomsmor Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 1. juni 2006 det skulle ikke vært lov.her er det 64 i 1klasse og 425 totalt,1 til 7 klasse,men er brakker osv pga er ikke plass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå