Mamma i februar=) Skrevet 1. juni 2006 #1 Skrevet 1. juni 2006 Stapp pikken tilbake i buksa og hold den der til dere forstår at uhell kan skje...Ikke anklag dama for at hun har lurt dere, og bla, bla,bla....Sikker tilfelle for noen av dere, men faen da...den som er med på leken, må tåle steken. Er dere ikke i stand, eller modne nok for å ta dere av et barn, er dere heller ikke i stand/modne nok til å ha sex. Hvorfor skal barnet betale for deres tabber?? Hvis dere er usikker på om dama går på prevensjon, så hopp av i svingen da vel! Si at du tenner på å sprute henne på puppene eller no....ikke 100 prosent sikkert, men bedre enn ingenting...
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2006 #2 Skrevet 1. juni 2006 Jasså....... Tror ikke du når de mennene som dette innlegget var myntet på. Hvis de gir faen, så tror jeg neppe de gidder å stikke nesa si inn på et baby/gravid-forum
Mamma i februar=) Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2006 hva med han som"har blitt lurt...."
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2006 #4 Skrevet 4. juni 2006 Det er under forum "far svarer mor" og ikke her "beholde barnet". Du får skrive det på nytt under riktig forum så kanskje du får fler av de det er myntet på til å lese det. Når det gjelder å sikre seg mot svangerskap - for mennenes del - så anbefales det meget sterkere å bruke kondom enn å "hoppe av i svingen". Svært mange barn er blitt til på den måten da det kan komme sædceller med fra første stund (gjerne i "glidningen" som er den fugten menn utskiller ved opphisselse.)
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2006 #5 Skrevet 4. juni 2006 Beklager mona19. Min feil, du er jo den som er på det rette forummet. Sorry.
Mamma i februar=) Skrevet 5. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 5. juni 2006 dette innlegget er sikkert urettdferdig mot noen...men er selv gravid, og tenker på hvordan jeg hadde reagert om jeg hadde fårr beskjed om at faren gir faen...
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2006 #7 Skrevet 8. juni 2006 Jaja.. Jeg kan i allefall forsøke å gi et slags svar her. Som mannen i en situasjon der kvinnen blir gravid så har vi menn få rettigheter. Vi får (juridisk sett) ikke være med å bestemme om barnet skal beholdes, vi får ikke automatisk noen rett til samvær dersom man skulle ønske det og vi får heller ikke muligheten til å kjenne graviditeten slik dere gjør. Dersom en mann da føler seg avvist, eller at man ikke får viljen sin, så er det kanskje ikke så rart om man blir litt oppgitt. Dette er på ingen måte noen unnskyldning, men det kan langt på vei være en forklaring. Og ja! Jeg vet det finnes noen som rett og slett er drittsekker, men de er godt representert i begge kjønn.
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 8. juni 2006 #8 Skrevet 8. juni 2006 Beklager men dette innlegget ble rett og slett for dumt..Hva med å bruke kondom, siden hverken det å hoppe av i svingen eller annen prevensjon (annet enn kondom) beskytter mot kjønnssykdommer. Er virkelig graviditet det ENESTE dere tenker på og bekymrer dere for?
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2006 #9 Skrevet 13. juni 2006 Hva med å bruke hodet? Går an å planlegge litt før mann får barn. Er så elendig moral i dette landet! Selv giftet jeg meg først og jeg og min mann planla sammen å få barn. Derfor er både jeg og mitt barn høyt elsket og respektert. Ha litt selvrespekt, og ikke oppfør dere så billig! Du får som fortjent! Og ikke kom med den forbanna likestillingen, og seksuelle frigjøringen! Respekt får dere i hvertfall ikke med å knulle rundt! Kvinne er kvinne verst og snakker bak ryggen på hverandre, tom gode venninner!!!
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2006 #10 Skrevet 13. juni 2006 det der gjelder da for all del ikke bare kvinner, er mange menn som "knuller rundt" som du sier, blant annet far til mitt barn er jo mer opptatt av byn osv ennå ta ansvar. barnet vårt ble lagd mens vi var samen, ikke planlagt, men det er altså han som har vært en drittsekk og gir faen!
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2006 #11 Skrevet 13. juni 2006 Har sympati for deg, som har vært sammen med en sånn drittsekk!!!! Er enig med deg i at det ikke er noe bedre med menn som knuller rundt! Kanskje han en dag møter seg selv i døra, og ser for en umoden drittsekk han har vært!
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2006 #12 Skrevet 5. juli 2006 Til deg med den høye moralen!! Man trenger nødvendigvis ikke å ligge rundt selv om man får barn uten å være gift. hallo vi lever i år 2006.... og det er kanskje greit at det er mange "billige" der ute, men la nå det være deres sak, ikke døm noen før du vet historien! Jeg kjenner jeg blir provosert av meldingen din, av den enkle grunn at jeg nå sitter her og er gravid men ikke gift, jeg har god samvittighet for at jeg ikke har "knulla rundt" som du så fint sier i innlegget ditt... jada barnet var uplanlagt men det er sånn som skjer og så lenge man er voksen nok til å ha sex bør man være voksne nok til å kunne ta en avgjørelse iforhold til om man bærer frem et barn eller ikke. Jeg er så lei av folk som skal dømme uten å vite historien, kanskje på tide å se seg selv i speilet og innse at alle er forskjellige, og at det var på ``50 -tallet man skulle være gift for å få barn!! Wake up
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2006 #13 Skrevet 5. juli 2006 Enig, man trenger nødvendigvis ikke å ligge rundt selv om man får barn uten å være gift, og man trenger heller ikke få barn om man knuller rundt. La nå folk gjøre som de vil, så lenge de bruker hodet, vet å beskytte seg BÅDE mot kjønnsykdommer og uønsket graviditet. Så lenge man ikke bruker noen, sårer noen og er snill og grei, så bør man vel få lov å gjøre akkurat hva man vil uten at noen andre skal dømme en for den livsførselen man velger? Hilsen ei som har "knullet rundt" -uten å bli gravid, og giftet seg før hun ble gravid :>
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå