Anonym bruker Skrevet 1. juni 2006 #1 Skrevet 1. juni 2006 Ville bare si unnskjyld for alle gangene jeg har vært kvass mot deg!! Har funnet ut i etterkant at det er ikke deg det er noe galt med, men rett og slett at jeg sliter med de harde fakta du til tide kommer med:S Men tingen er jo at det meste du sier faktisk stemmer!! Du kan jo ikke for at ting er slik- du bare formidler! Har forstått det sånn at du har ei *ass* av ei eks. Det gjør nok at du krasser litt ekstra på til tider i innleggene dersom du føler noen snakker på omtrent samme måte som din eks...Er du ikke enig?Og jeg forstår deg!! Ville bare si sorry og at jeg er glad du bruker denne sia:o)
Kjetil! Skrevet 1. juni 2006 #2 Skrevet 1. juni 2006 Ja, eg kjenner ofte att saklege og usaklege argument som eksen min har brukt. Men som oftast har folk betre grunnar ann henne til å bruka desse argumenta. Det eg oppfattar som dei krassaste innlegga her, er innlegg der folk heilt tydeleg oppfattar ungane som mor sin eigedom. Det irriterar meg. Og mange ser ut til å tru at ungane sine interesser til ei kvar tid er dei same som interessene til den som har hovudomsorg. Ofte er det ikkje slik. Eg skjønar godt at folk kan oppfatta meg som krass, og verta sinte og indignerte når eg seier ting rett ut. Men så lenge eg held meg nokolunde sakleg, er eg ikkje så redd for kva andre folk skal synast om meg. Eg kjenner jo stort sett ikkje dei andre som brukar dette forumet likevel.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2006 #3 Skrevet 1. juni 2006 Men kan du ikke prøve da- når du hisser deg *ekstra* opp å huske at det er noen utrolig sårbare siuasjoner...Og da er det ikke alltid like godt å få masse kvast greier mot seg hvis du fatter.. Ikke noe kritikk... Fin kveld til deg hilsen H.I
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå