Gå til innhold

Drammen, Pigen 3. juni kl 1900


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei... Siden det ikke var veldig bombastiske meninger om dagtreff så er jeg så sleip at jeg sier det blir på kvelden denne gangen også. Jeg hadde ikke anledning til å være med på forrige treff og har veldig lyst denne gangen, og det ble vanskelig å få det til på dagen. Da blir det altså ingen endring:

 

Treff i Drammen på Pigen 3. juni klokken 1900

 

Klemmerd i det deilige været, og gleder meg til å se dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok, men mulig jeg blir noen minutter forsinket pga legging....

Er det bare meg som er ny eller? Er det bestilt bord på noe/noen eller hvordan finner jeg dere?? Litt småskummelt ja.....hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt forsinkelse tåler vi :D Jeg tror kanskje det bare er du som er ny, men jeg har bare truffet de andre en gang jeg, så er ikke veldig kjent jeg heller... Men de er ikke veldig skumle, da. Men jeg er litt skummel, men kan godt sette med på andre enden av bordet :D Har reservert bord til seks. Tror vi bare er fem, men da har vi plass hvis noen plutsleig har lyst å komme eller noe. Når det gjelder å finne hverandre gikk det veldig greit sist, man bare ser etter andre som ser litt forvirra ut, hehe... Neida... Du kan se etter meg, har mørkt hår i hestehale, briller og er ikke spesielit høy, men heller litt rund ;) Og heter Trine. Skal se etter deg også da. Det blir koslig !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...