Anonym bruker Skrevet 1. juni 2006 #1 Skrevet 1. juni 2006 Jeg leste et innlegg på skravlesiden, men jeg tør ikke legge ut navnet mitt der. En ting jeg så der var at oralsex er veldig vanlig, og jeg blir såå misunnelig!! Mannen min har gitt meg det 1 gang, og det på bryllupsnatta for 2 år siden. Jeg derimot gir han det oftere fordi jeg liker å gi han det. Jeg har sagt til han at jeg vil ha selv, men han nekter!! Jeg skjønner jo at jeg ikke skal tvinge han til noe han ikke vil, men jeg syns det blir litt uretferdig på en måte. Hva skal jeg gjøre/si til mannen min?
små Skrevet 1. juni 2006 #2 Skrevet 1. juni 2006 Vet du grunnen til at han nekter? Noen liker ikke lukta/smaken..men da kan det hjelpe å gjøre det i dusjen. Har du spurt om det?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2006 #3 Skrevet 1. juni 2006 jada, men det blir det samme svaret uansett. Jeg er jo alltid (som regel) nydusja når vi har sex, så jeg skjønner det ikke..
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2006 #4 Skrevet 1. juni 2006 Hallo... Ja, da tror jeg at jeg hadde blitt ganske sur i grunn Det er jo bare så deilig. Men er du barbert??? Om ikke så kan du jo overraske han med det. Å om du barberer deg vanligvis, så kan du jo la han gjøre det på deg.. Bare noen tanker fra meg Lykke til
små Skrevet 1. juni 2006 #5 Skrevet 1. juni 2006 Hmm, da hadde jeg blitt litt furt tror jeg:S Og sta som jeg er hadde vel ikke han fått noe heller! haha.. Hmm, men som den andre anonyme sier..er du barbert? Kan du ikke spørre hva som må til for at han skal gjøre det?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2006 #6 Skrevet 1. juni 2006 Jeg er barbert, har også spurt han om han vil gjøre det. Men neida vil ikke det heller. Jeg har spurt før, han sier at han skal gjøre det en gang, men når det kommer til saken, så gjør han det ikke.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2006 #8 Skrevet 1. juni 2006 Nei han gir meg ingen grunn egentlig. Det er så vanskelig, for sex livet vårt er ikke akkurat supert for tiden, men han vil ikke prøve noen ting.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2006 #9 Skrevet 6. juni 2006 Vet du, her i gården har vi motsatt problem. Han gir meg oralsex så og si hver gang vi har sex og jeg gir ham aldri! Klarer rett og slett ikke. Det har ingenting med at han ikke er ren eller at det ikke lukter godt. Jeg klarer bare ikke å ha noe i munnen. Dette er så klart et problem da han gjerne vil og jeg vil jo så gjerne gi ham det, men det sier bare stopp. Derfor ser jeg ting litt fra hans sted jeg da. Skjønner at du blir frustrert, men det vil ikke hjelpe å presse ham. Og du vil vel heller ikke nyte det så veldig om du vet han gjør det bare fordi han syns han må. Vi har blitt veldig flinke til å finne på andre ting som vi begge liker. Klart at man må ta og gi litt, men poenget er å finne noe begge syns er spennende :-)
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2006 #10 Skrevet 6. juni 2006 Vet du hva? Etter å ha vært samboer i to år,Kom jeg ny-shava ut av dusjen,og sier:"har pynta meg for deg jeg"(pleier å si sånn når jeg forventer at han skal tenne....(hihi).Vet du hva han sier??? "ikke vær glatt a,jenta mi."!!!!!!! Tror du jeg fikk sjokk eller? Har gjort det så lenge jeg kan huske,(sikkert 10 år),Men han ønska å ha sex med en KVINNE! Ikke et buskas fullstendig ute av kontroll,men en velstelt god mus,som han kalte det. Kanskje et lite tips?? LYKKE TIL HVERTFALL!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå