Gå til innhold

*Sliiiiiiiten mamma*

Carina83 ~ termin 05.09.07 ~

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det å være hjemmeværende er en 120% stilling. En aktiv 3,5 åring som er full av energi fra kl 8 om morningen ( noen ganger før). Og har mange fantasivenner som jeg også skal ta hensyn til og blir ofte tatt med i leken, så er det vasking av leilighet og klær, samt ha middagen ferdig. Når kl er 18.00 er jeg kjempesliten.. Da er det barne tv og litt avslappning før kvelds stellet. Flere enn meg som føler at de blir tappet for energi innimellom ?!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har jo valg et yrke der arbeidstiden er døgnet rundt, uten at vi får overtidsbetalt en gang...

Du er nok ikke alene om å føle deg tom av og til. Slik tror jeg de fleste småbarnsmødre har det.

Men på en annen side så er det få jobber som gir så mye tilbake da :o)

Skrevet

Kjenner meg igjen der!

Har to barn selv, en på 3 og en få 5 mnd (imorgen faktisk)... Er alene med barna hele dagen, samboeren min kommer ikke hjem før uttpå kvelden.... Blir til tider trett og føler meg utmattet og da blir jeg igjen trist for at jeg føler det slik, får dårlig samvittighet o.l.... Det er kjempekoselig å være mamma, og jeg elsker barna mine over alt i hele verden, men sliten er det lov å bli, og jeg tror nok de aller fleste føler det litt slik iblandt... Er ingen enkel jobb å oppdra barn!

Skrevet

Er så godt å høre at det er flere i samme situasjon =) Det er helt topp å være mamma & lillemor elsker jeg over alt. Derfor så kommer vel den dårlige samvittigheten når jeg føler at jeg ikke har overskudd til å gjøre noe gøy innimellom.

Går deres barn i barnehagen? Lillemor har 50% plass så hun får heldigvis utfoldet seg der (",).

Også kan jeg spe på med litt gå turer, lekeplass o.l i ny og ne..

Skrevet

Ingen av mine er i barnehage el hos dagmamma... Størstemann skal begynne i 405 til høsten, og det tror jeg vi alle får godt av:)

Uansett, det er slitsomt å være mor, men vi får iallefall lønn for strevet!!!! Bedre lønn kan ingen få:)

Skrevet

hei:) jeg er og hjemme, naa har min paa 6,5 gaatt fullt i bhg, men han beg paa skolen til hoesten, han har ad/hd og jeg har derfor litt problemer med barnevakt og avlasting... jeg stortrives hjemme og ville ikke bytta:)

vi faar ei lita tulle naa i juni saa det blir spennende aa se hvordan det gaar...

ellers saa har min kjaere to barn fra foer saa det er fullt hus av og til, men jeg er kjempeglad i barn og haaper vi faar flere etterhvert, men kan skrive under paa at naar kl. er 18. saa er jeg ganske skutt...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...