Gå til innhold

Noen sørlendinger her?


ME :)

Anbefalte innlegg

Er selv fra Arendal, første graviditeten. Mannen min(28) og jeg(23) er superspente og glade, termin 15. januar.

 

Noen andre fra sørlandet her som venter sitt første barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bor på hisøya.. Har termin 3 januar, har en sønn på 2,5år fra før.. Er 21år og mannen min er 23....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen av dere planer om å gå på svangerskapsskurs eller noe sånn? Føler det er veldig amerikansk, og har ikke sjekket tilbudet her, men hadde jo sikkert vært litt gøy.

 

Er sykepleier, men kan jo ingenting om dette. Er 8 uker på vei.

 

Vet dere om noen mulighet for å få 3D UL i Agder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ikke på svangerskapskurs med min første og har jo vært igjennom alt en gang før så føler ikke jeg har behov for det,men som førstegangs fødende kan det jo kanskje være veldig nyttig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når i svangerskapet begynte kurset dere var på? Tok dere kontakt med helsestasjonen eller via legen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg er fra Kristiansand, er 27 år. Bor sammen med min forlovede på 33 år. Vi venter vårt første barn, har termin 31.januar. Gleder oss veldig. Strever litt med å holde det hemmelig, så det blir deilig å kunne fortelle det til familie og venner om ikke alt for lenge.

 

Vi har så vidt snakket om svangerskapskurs, men så vidt jeg har forstått er det først i 2. eller 3. trimester det kommer. Deler av det går ut på pusteteknikk til fødsel osv, og det er vel litt tidlig å tenke på ennå.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at det var noen fra Agder her inne. Føler meg litt alene som sørlending vanligvis; virker i perioder som at det er bare Oslo-folk som er gravide...

 

Vi har fortalt det til kommende bestreforeldre, siden de får vite det hvis vi skulle miste alikevel. De kan like gjerne være med å dele gleden, og det er godt å ha noen andre å prate med også. Men ingen andre, gleder meg SÅ til å fortelle venninnene mine det, særlig ei som er i 17 uke, da får vi litt mer å prate om

 

Men dere chattere er veldig gode å ha. Godt å få svar på spm sine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :)

Holder til i desember klubben jeg da, termin 5 des.

Men var inne her å kikket, og da så jeg plutselig at det var noen fra Arendal her :)) Kjempekoselig!!

Jeg bor på Saltrød, holder på å flytte, men blir boende på saltrød men vi ville kjøpe noe større.

 

Jeg er 23 år og venter nr 3.

Har en jente på 4 år og en gutt på 2 år fra før :)

Hadde vært kjempe koselig å bli bedre kjent med dere !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig. Så du er skikkelig dreven og kan dette? Hvor gammel er mannen din?

 

Vi chatter i vei her. Så at det er en aktiv liten gjeng som driver å arrangerer bim-treff, men jeg vil "komme ut av skapet" først før jeg går på kafe med en hel gjeng gravide...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...