Anonym bruker Skrevet 1. juni 2006 #1 Skrevet 1. juni 2006 er det mulig å få femti prosent omsorg gjennom en rettsak? du virker som om du vet litt om dette? barnet er under tre år.
Kjetil! Skrevet 1. juni 2006 #2 Skrevet 1. juni 2006 Ein kan ikkje få delt bustad i ein dom. Ein kan i teorien få 50% samvær, men det skjer ikkje i praksis. Om retten vil at foreldra skal dela på omsorgen, kan retten gje hovudomsorga til den som vil det. Så kan den andre forelderen ha 50% samvær, men vil i dei fleste tilfelle få mindre i ein dom, då vedkomande (som oftast mor) ofte flyttar for langt vekk til at så omfattande samværsordningar er mogleg.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2006 #3 Skrevet 1. juni 2006 okei... takk.. men 60-40 prosent. Hvor mye samvær vil dette si egentlig? vet du det ? Kanskje vi kan jobbe oss opp mot dette... er ikke interessert i femti-femti på noen år enda..
Kjetil! Skrevet 1. juni 2006 #4 Skrevet 1. juni 2006 Seks dagar annakvar veka er 43%. Fem dagar annakvar veka er 36%. Så noko i den retninga er 40% samvær. Om ungen er veldig liten kan du jo dela vekene meir opp, så ungen får ha samvær med begge foreldra kvar veka.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2006 #5 Skrevet 1. juni 2006 den løsninga liker jeg mye bedre!!! Og ikke for å være grådig, men da beholder man OS'en eller?
Kjetil! Skrevet 1. juni 2006 #6 Skrevet 1. juni 2006 Så lenge trygdekontoret ditt meiner at du då er åleine om omsorga, så gjer du det ja. Løysinga med 40% samvær er i praksis svært lik 50%. Men då har du kontrollen og får masse peng, medan han må betala til deg i tillegg til det han brukar på ungen når han har samvær. Og du kan ta med deg ungen og flytta langt vekk når det passar deg, så lenge avtalen ikkje er rettskraftig. Eg synest det er ein svært dårleg ide på lengre sikt å dela på omsorga men ikkje skriva det i avtalen.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2006 #7 Skrevet 1. juni 2006 hva mener du med den siste setningen? takker for svar.. Prøver å få han med på en sakte opptrapping til førti prosent jeg da... ikke enkelt dette..
Kjetil! Skrevet 1. juni 2006 #8 Skrevet 1. juni 2006 Når pappaen har 40% samvær deler de jo på omsorga i praksis. Eg kan sjå poenget med det i ein overgangsperiode fram til du får deg jobb, så du har noko å leva av (eller at du har hovudomsorg i ein periode med opptrapping av samvær). Men på lengre sikt skjønar eg ikkje heilt poenget med å nekta faren å ta del i omsorga også formelt. Det at du ikkje vil skriva avtale om delt bustad, ser ut til å vera av omsyn til deg sjølv, ikkje barnet. For eg reknar jo med at det er av omsyn til barnet at du vil at faren skal ha mykje samvær.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2006 #9 Skrevet 1. juni 2006 det med pengene var egentlig en bitanke, siden jeg er i utdanning og snart er ferdig. faren skal får femti femti han når hun er klar for det. takk for svarene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå