Anonym bruker Skrevet 1. juni 2006 #1 Skrevet 1. juni 2006 har innledet et sex forhold til en på jobb, vi er begge gift med barn på hver vår kant han venter sitt tredje. Vi har småflørtet lenge, også var vi på firmatur også....gikk vi til sengs og nå sitter vi overtid for å ha sex på kontoret - er det mulig..... Å det var bare så ubeskrivelig herlig øm varm sex.... Nå får jeg sikkert masse tilbakemeldinger på hvor dum jeg er....ok, kom med det, men hvorfor skjer slikt når vi begge har det bra på hver vår kant - vi er jo veldig betatt av hverandre, men vi har også sagt at detter sex og kunne det. Ingen av oss som snakker noe om noe mer følelser eller å forlate partner - men er redd det kan utvikle seg at det blir slik hvis vi fortsetter.... noen som har vært like "lure" som meg? og har noen råd på å avslutte dette smertefritt som har eller har hatt forhold med kollegar....men det er herlig...sorry men det er det....spennende.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2006 #2 Skrevet 1. juni 2006 Kjempelurt å innlede et forhold til en kollega! 10 poeng til deg! Han tenner tydeligvis ikke på gravide kvinner. Men når konen har født tredjemann og han innser hvilken tragisk, bedriten mann han er og får problemer med samvittigheten, da tror jeg han kommer til å gå omveier rundt deg...... Uansett så pleier folk på jobben å ane når to har seg. Dere tror dere skjuler det bra, men blikk, tonefall mm er det mange som får med seg. Får håpe ingen dere jobber med kjenner deres respektive partnere:) Hold oss her inne oppdatert da. 6 mnd fra nå hadde det vært interessant å vite om det fremdeles er like spennende...
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2006 #3 Skrevet 2. juni 2006 ..hmm ja du sier noe der men det startet før hun ble gravid. Ja, muligheten for at noen på jobb aner noe er selvfølgelig der, men vi er nok litt navive og tror ingen vet - men kontoret er stor og vi jobber ikke på samme avd eller etg så da må de ha sett noe vi ikke har sett...for på dagtid snakker vi kunn jobb hvis vi i det heltatt snakker..... men tja skal holde dere oppdatert....det beste vill jo faktisk være at når barnet er ute så sier han stopp,,,,,men vi savne det ....sexen
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2006 #4 Skrevet 2. juni 2006 Huff det høres litt slitsomt ut, selvom det er spennende! Min oppfatning er at "whar goes around comes around"..... Det kan komme til mannen din, eller hans kone, raskere enn dere aner. Og det er vel ikke ønskelig?
aroma Skrevet 3. juni 2006 #5 Skrevet 3. juni 2006 Spennende sier du? Fy søren for noen tvers igjennom råtne mennesker dere er!!! Dere får avslutte forholdet til partneren deres før dere innleder noe nye forhold. Det der er utilgivelig!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2006 #6 Skrevet 8. juni 2006 Du er jo ikke akkurat "lur" Greier du i det hele tatt å sette deg inn i at denne mannen har en kone som er gravid, hva ville du ha følt hvis din mann hadde bedratt deg på denne måten ? Og du storkoser deg ! Nei, æsj.. Ville ikke tatt i denne mannen med tang engang. Kansje dere fortjener hverandre ? Skikkelig spennende nå ja, tenk litt framover i tid. Like spennende enda ? Må nesten le, fordi dette er bare så tragiskt ! At du ikke har mer innsikt i hva du holder på med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå