anaina Skrevet 1. juni 2006 #1 Skrevet 1. juni 2006 Vi startet opp planleggingen med bryllup ett år etter at vi traff hverandre/ble sammen, men når vi booket sted var det til 10 månedersdagen for at vi ble sammen, og er det sykdom i familien som gjør at vi framskyder igjen, så det ser ut til at vi klokker i mål med bryllup under 9 mnd etter at vi traff hverandre. Noen andre utålmodige her? (Vel, vi hadde begge venta i over 30 år, så det er vel ikke så rart vi er ivrige når det først skjer...?)
fru tekopp Skrevet 1. juni 2006 #2 Skrevet 1. juni 2006 Kommer dårlig ut her, jeg i hvertfall! Vi har vært sammen i over 8 år når vi gifter oss senere denne mnd......
tasah Skrevet 1. juni 2006 #3 Skrevet 1. juni 2006 Hehe, er nok litt etter vi også. Han fridde da vi hadde vært sammen i 9 måneder (og jeg var gravid i 5. måned), og vi skal gifte oss om 9 (!!!) dager, har vært sammen i 2 år 8. juli. Hvorfor vente når man har truffet den rette?
cindy 2 barns mor i oktober Skrevet 1. juni 2006 #4 Skrevet 1. juni 2006 Gikk raskt for oss også nesten 1 år, eller fakstisk var det 11 mnd etter vi traff hverandre men vi slo ikke dere!
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2006 #5 Skrevet 2. juni 2006 Mamma og pappa møtte hverandre i februar 1976. I mai samme året gifta de seg. Altså etter 3 mnd. Nå i år feira de 30 års bryllups-dag!!
anaina Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 2. juni 2006 Sånt er bra å høre! Vi satser på 30 års bryllupsdag vi og. Minst!
miss_knl*babynr3påvei* Skrevet 2. juni 2006 #7 Skrevet 2. juni 2006 vi ble sammen i oktober han fridde meg i desember og da flyttet vi sammen... i mars ble jeg gravid og har termin i desember.. og vi skal gifte oss i august
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2006 #8 Skrevet 2. juni 2006 Mulig jeg er dårlig på å lese.. men hvis dere begynte å planlegge bryllup ett år etter at dere ble sammen.. hvordn kan dere da klare å gifte dere 9 mnd etter at dere traff hverandre? Begynte dere å planlegge bryllupet etter å ha vært gift i 3 mnd?
Gjest Skrevet 2. juni 2006 #9 Skrevet 2. juni 2006 Vi forlovet oss etter ett år, skulle gifte oss året etter men det ble utsatt pga økonomi og studie i utlandet, så nå gifter vi oss juni 2007 og da vil vi ha vært sammen i 5år og vil være 25 og 24år gamle
cindy 2 barns mor i oktober Skrevet 2. juni 2006 #10 Skrevet 2. juni 2006 Vi brukte bare 3 mnd på å planlegge hele bryllupet, fikk kirke, fotograf, frisør,blomster,kjole, middag på hotell m.m
Northernlights Skrevet 3. juni 2006 #11 Skrevet 3. juni 2006 Kan gaa litt tilbake i tid, da jeg giftet meg i 1984. Da hadde vi kjent hverandre i knappe 8 mndr. Det varte i 12 aar, og produserte 4 flotte unger. Hadde han ikke vaert utro, hadde vi naa vaert gift i 22 aar, men saann gikk det altsaa ikke. Jeg var bare 17 aar gml. Uff, tenke seg til at jeg var saa ung. Trodde 100% paa ekteskapet den gangen, akkurat som jeg gjoer i dag. =)
Gjest Skrevet 3. juni 2006 #12 Skrevet 3. juni 2006 vi giftet os 4,5 år etter at vi møtte hverandre, det to 2 mnd. å planlegge bryllupet. Ikke så uvanlig, men mamma og pappa giftet seg 9 mnd. etter at de møtte hverandre i 1977 de er fremdeles lykkelig gift! Faktisk, etter at jeg og broren min flyttet ut ble de som kjerester igjen
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2006 #13 Skrevet 3. juni 2006 vi planlegger ekteskap ja... men er litt økonomi i det, vi skal ha et veldig stort bryllup(stor slekt)... så det kreves mye planlegging... han fridde til meg på bursdagen hans, da hadde vi vært sammen i 6 mnd:) tida går så fort... nå har vi plutselig vært 1,5 år forlovet=) hehe--- har vært helt fantastisk og jeg angrer ingenting.. mange sa jo at de trodde ikke det skulle fungere og sånn fordi vi gjorde ting så fort, forlovelse og innflytting... men for oss føltes det rett, og tror ingen av oss har hatt det så bra som vi har det sammen;=) tror man bare skal overse en del av folkesnakket, og stole på hva man føler for hverandre:) blir nok bryllup neste år ja;)
Gjest Skrevet 4. juni 2006 #14 Skrevet 4. juni 2006 Vi traff hverandre 2 april, hadde planlagt bryllup 8 juli men flyttet det til 8 oktober:) Det skulle bli 6 mnd og 6 dager det:)
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2006 #15 Skrevet 4. juni 2006 Jeg fridde bare for moro skyld etter at vi hadde vært sammen i bare én måned, men det blei faktisk til at vi bestemte oss for å gifte oss! Skulle gjøre det i utlandet, men dessverre hadde ambassaden der vi skulle på ferie ikke bevilgning til det. Om vi det hadde gått, hadde det vært litt under 8 måneder etter den nokså uhøytidlige forlovelsen. Men barneplanene gikk slik de skulle, så nå er jeg halvveis på vei, og skal faktisk gifte meg om 13 dager!!! Da har det gått 14 måneder siden vi møtte hverandre og blei sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå