Gå til innhold

Hey ny side jo:) På tide.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Savnet det litt. Har en gutt på 8. Er på bim ellers da jeg er gravid. Fint å få en side for de med litt større barn også.

 

Snakker om barn..får dra å hente på skolen jeg. Teste ut her mer senere:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er bra med BarnetMitt for det er jo helt overbefolket på dinbaby! Her slipper vi unna alle "småfolkene". Tror likevel at nettstedet først og fremst vil bli brukt av vi som enten er gravide eller som har "permisjonsbarn" siden vi har best tid til å bruke nettet på denne måten. Gleder meg til fortsettelsen!

Skrevet

Har både stor jente og bitteliten jente jeg da, så jeg får vel sjonglere litt mellom sidene...

Spennende å se hvordan det blir her da:o)

Skrevet

Ja, jeg har 4 barn i alderen 1-8 år, og da kommer jeg vel til å kikke innom flere av sidene tenker jeg............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...