Molait Skrevet 1. juni 2006 #1 Skrevet 1. juni 2006 Savnet det litt. Har en gutt på 8. Er på bim ellers da jeg er gravid. Fint å få en side for de med litt større barn også. Snakker om barn..får dra å hente på skolen jeg. Teste ut her mer senere:)
blond Skrevet 1. juni 2006 #2 Skrevet 1. juni 2006 Jeg synes det er bra med BarnetMitt for det er jo helt overbefolket på dinbaby! Her slipper vi unna alle "småfolkene". Tror likevel at nettstedet først og fremst vil bli brukt av vi som enten er gravide eller som har "permisjonsbarn" siden vi har best tid til å bruke nettet på denne måten. Gleder meg til fortsettelsen!
Gjest Skrevet 1. juni 2006 #3 Skrevet 1. juni 2006 Har både stor jente og bitteliten jente jeg da, så jeg får vel sjonglere litt mellom sidene... Spennende å se hvordan det blir her da:o)
Familien Flint. Skrevet 1. juni 2006 #4 Skrevet 1. juni 2006 Ja, jeg har 4 barn i alderen 1-8 år, og da kommer jeg vel til å kikke innom flere av sidene tenker jeg............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå