Sara Puh **16.05.06** Skrevet 1. juni 2006 #1 Skrevet 1. juni 2006 Endelig fått leita meg fram til denne etter tips på BIM gravid i moden alder. Etter en kjapp titt nedover, kjente jeg igjen mange fra BIM og det er koselig. Regner med at de modne foreldrene er like hyggelige som de modene gravide. Jeg fødte vår lille gutt 15. mai i seteleie, noe som gikk veldig bra ! Han var 53 cm og 3.820 gram. Fra før har vi ei lita jente på 19 måneder. Hun syns faktisk det er litt spennende med baby i huset, men glemmer selvsagt også fort at han er her. Det fungerer foreløpig bra ! Ville bare presentere meg, så får jeg prøve å være flink her inne. Dagene er litt travle, så jeg lover ingenting................
Gjest Skrevet 1. juni 2006 #4 Skrevet 1. juni 2006 Hej hej! Velkommen! Har du ikke travlt, med to små?!!! Overvejer selv to tætte, vil gerne være gravid i 2007 igen )
ettbarnsmammaen Skrevet 2. juni 2006 #5 Skrevet 2. juni 2006 Gratulerer og velkommen hit! Kjenner igjen navnet ditt også.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. juni 2006 #6 Skrevet 2. juni 2006 Gratulerer med vel overstått!!! Håper vi får opp aktiviteten her på forumet, da det er ganske stille!
Sara Puh **16.05.06** Skrevet 5. juni 2006 Forfatter #7 Skrevet 5. juni 2006 Hei og takk for ale velkomsthilsner ! Til Henriette ! Litt travelt er det jo, men vel verdt det. Vesla er flink og i barnehagen til vanlig, så jeg får litt tid alene med babyen. Det er deilig det og så får jeg litt mer overskudd til jeg henter henne hjem om ettermiddagen. Jeg mener å huske at du fyllte 37 sent i høst (?), selv fyllte jeg 37 i januar, så vi er vel jevngamle. Syns det var viktig å sette igang med nr. 2 så fort som mulig, en vet jo aldri hvor lang tid det vil ta...............hadde ikke lyst til å lege for mange år til alderen min. Men det klaffa veldig fort, så nå sitter vi her med to små. Veldig koselig og jeg tror de vil få mye glede av hverandre etter hvert. Håper du blir gravid igjen kjapt når dere bestemmer dere for å prøve igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå