temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 1. juni 2006 #1 Skrevet 1. juni 2006 Så at du skrev du hadde takket nei til tranflasken. Mulig jeg er veldig uviten... men hvorfor det egentlig?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. juni 2006 #2 Skrevet 1. juni 2006 Jeg jobbet tidligere i helsekostbransjen og det henger nok i at å ta tran er som "å banne i kirken" i den bransjen. Tran var en av de fettsyrene som inneholdt mest miljøgifter og jeg har hittil ikke møtt noen i bransjen som da har ønsket å gi dette til barna sine. Jeg velger å gi en annen veldokumentert fettsyre til mine barn. Ønsker ikke å henge ut tran da det er godt mulig at dette er et godt produkt, men jeg har tatt et bevisst valg i forhold til mine barn og gir dermed noe annet:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. juni 2006 #4 Skrevet 2. juni 2006 Her i huset går det på EyeQ for store og små:-) Finnes i både kapsler og flytende. Dyr, men super! Første gang jeg begynte på den merket jeg faktisk at jeg fikk bedre hukommelse etter et par mnd!
Gjest Skrevet 3. juni 2006 #6 Skrevet 3. juni 2006 Tran, vel... En kjenning av meg uttalte følgende: Fisk er under oss i næringskjeden. Vi heller søppel og miljøgifter i havet. Hva gjør fisken? Filtrerer giftene gjennom leveren og hva gjør vi? Spiser den?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. juni 2006 #7 Skrevet 4. juni 2006 Anbefaler deg å gå inn på www.nutrimed.no og lese om EyeQ der, masse fin informasjon som forklarer hvorfor dette produktet er bra:-) Jeg kjenner godt han som fikk dette produktet til Norge i sin tid og han er meget seriøs og har kun jobbet med veldokumenterte produkter. Hatt et nært samarbeid med blant annet noen av europas fremste hjerneforskere når det gjelder EyeQ.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. juni 2006 #8 Skrevet 4. juni 2006 Akkurat! Men i EyeQ er det brukt fettsyrer fra fiskekjøttet på dypvannsfisk, og ikke leveren:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå