lille imy Skrevet 1. juni 2006 #1 Skrevet 1. juni 2006 jeg fekk min NYDELIGE brudekjole i dag, og den passer ikke til meg. den er alt for stor og om jeg skal sy den inn kommer jeg bort i mønsteret i middjen, og da ødelegges helheten.. den er i str 52 + - og kan snøres inn og uti ryggen. den har folder på magen og har et paljett og perlemønster i midjen. den måler 150 cm fra byste og ned fremme og 2,30 bak?? har mange andre mål på den om noen er inntresert. den har ikke stropper, men kan lett syes på noen om de har gode sykunskaper det er drømmekjolen min da jeg har tegnet den sjøl ved å plukke ut det beste av en del andre kjoler...... kan sende bilder på mail.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2006 #2 Skrevet 1. juni 2006 men... du skriver at den er sydd til deg, da skjønner jeg ikke at den kan syes inn til deg?
Mikitussa Skrevet 2. juni 2006 #3 Skrevet 2. juni 2006 Du kan gjerne sende bilder til meg, så kan jeg se om den ligner på kjolen som jeg har sett for meg :-) Mailadressen min er [email protected]
lille imy Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2006 de hadde bomma litt på måla.og den re litt for stor. hadde kunnat sydd den inn så den passet, hadde ikke det vert fordi jeg har VELDI store fremmparter, og der er den for liten mellom spilene, så jeg må sy om hele overdelen om jeg skal bruke den. må innrømme at jeg ble VELDI forbanna nåe ej såg d ja...........å utruli lei mej. d e no drømmekjolen, som både e slankande å forlengande på lille runde mej
Linda & Peanut Skrevet 2. juli 2006 #7 Skrevet 2. juli 2006 heisann. jeg vil veldig gjerne se kjolen. min adresse er [email protected].
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå