Tjolahopp Skrevet 1. juni 2006 #2 Skrevet 1. juni 2006 Hva med Gilde mårpølse ? (Neida...............) Oppskåren frukt i store mengder er jo en mulighet. Slush (mix med isbiter og frukt), og det kan de jo lage selv også hvis du har en mixer. Gøy å lage og godt for barn. Is-orgie er jo en annen ide. Bare kjøp inn i bøtter og spann og la dem forspise seg. har du grill i hagen kan du kjøpe inn masse kjøttdeig og la dem lage sin egen hamburger. Da kan de jo bestemme størrelse og fasong selv.
ungdomsmor Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2006 GILDE MÅR PØLSE JA DEN VAR GOD,HEHE ELLER S TAKK FOR FORSLAG
Familien Flint. Skrevet 1. juni 2006 #4 Skrevet 1. juni 2006 "Hovedmeny": hot-dog, pizza eller ham-burger. "Dessert: gelè m/vaniljesaus Gutt: Fotballkake Jente: Prinsessekake + f.eks popcorn Av erfaring så spiser ikke barna så mye i bursdagsbesøkene i denne alderen - vi har alltid haugevis med mat igjen...............
Gjest Skrevet 1. juni 2006 #5 Skrevet 1. juni 2006 Vi hadde akkurat 7 årsbursdag, vi hadde pølse i brød og kaker etterpå. Så å si alt av kaker ble igjen da....
Rusketuska Skrevet 1. juni 2006 #6 Skrevet 1. juni 2006 I våre barneselskap pleier vi å lage pizza av pitabrød. Og dette er kjempepopulært ) Da setter jeg bare frem på bordet litt forskjellig, som : skinke i biter, pølsebiter, og ost og ketchup. Har også satt frem løk, purre, mais, annen pizzasaus, paprika osv. Men det blir ikke spist av barna ) Så har alle ungene en liten pizza hver hvor de tar på det de selv ønsker. Setter på en lapp med navnet på en tannpirker så vi vet hvem som er hvem sin. Et år hadde jeg tenkt å hoppe over dette, men er glad jeg ikke gjorde det, for det var flere unger som spurte: Skal vi lage pizza i dag og?? Så tydelig det falt i smak )
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 1. juni 2006 #7 Skrevet 1. juni 2006 Da me hadde første klasse selskap da hadde gutten min pizzahorn. Lite søl og så slapp me griset med ketshup om me valgte pølse. Men så var me i et annet selskap, der serverte dei pølser som dei haded bakt inn i deig. "innbakt pølse" Kjempe praktisk. Har bursdagskake med lys på det er vikitg, må blåse ut lys og synge bursdags sang. En sjokolade langpanne var mer enn nok her til 18 barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå