Anonym bruker Skrevet 1. juni 2006 #1 Skrevet 1. juni 2006 Jeg har vært alene med mine 2 gutter på 7 og 10 år i 6 år. Venter gutt nr 3 snart. Føler at det å flytte sammen med noen er ett slags brudd. Jeg skal bryte med vår 3 somhet.Min og gutta. Vi har hatt våre fredager, vår hverdag, våre frokoster, vår kos .Det har bare vært oss 3, pågodtog vondt.Pappaen til gutta bor i ett annet kontinent han ser vi aldri. Vi har det fint, vi har vårt lille rotete hus, en sliten hage, ett gammelt vrak av en bil som det er flaut å kjøre for den lager så mye lyd. Gutta kommer opp i sengen ofte, og vi ligger å prater alle 3. Jeg kan ikke huske noe annet liv enn bare oss 3. Vi har slitt og vi har hatt det godt. Vi glemmer nok oftere lekser en 2 foreldre familier, og ting kan være på halv 12 av og til,men vi har det godt. Men nå har jeg sagt jeg skal flytte til kjæresten min. Jeg vil og ikke vil. Får press fra familie.Kanskje jeg egentlig ikke vil.Jeg vil ha det sånn som nå. Jeg har mine gutter alene,de er bare mitt ansvar.Jeg oppdrar dem alene.nå skal jeg dele det med noen. Jeg vet ikke ......om jeg vil....har drøyd den så lenge at jeg føder kanskje før vi har flyttet sammen. må tilføye at jeg elsker kjæresten min, han elsker meg, men vi krangler masse også.Han elste sønnen min maser om å flytte til han, han minste vil ikke. Kjæresten min har 3 barn fra før. Noen råd dere kan gi meg? Skal jeg vente? Er også redd for brudd og barnefordeling hvis det skulle gå galt......
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2006 #2 Skrevet 1. juni 2006 Oi...dette var mye greier,hehe:) Jeg har selv vært borti noe av det du sliter med. Jeg har en datter på snart 6 år og vi har vært alene sammen hele tiden og hatt det stort sett slik ssom du beskriver. Jeg flyttet sammen med typen i august og vi har nettopp fått vår første:) Det har ikke vært lett og er det fremdels ikke og få ting til å fungere. Men det går da bedre og bedre:)Men når du faktisk venter barn med ham så bør du vel gi det en sjanse? Bedre å prøve nå mens ungen er liten (eller ikke født) . Går det ,så er det supert og om det ikke går så har du hvertfall prøvd å gjøre det rette:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå