Gjest Skrevet 1. juni 2006 #1 Skrevet 1. juni 2006 Hvordan er humøret på deres 10 åringer? Min svinger VELDIG om dagen, og han er totalt uforutsigbar. Regner med det går over, men alikevel slitsomt... særlig når man har en tenåring i hus itillegg. Og de krangler!!! Så busta fyker noen ganger! Kan nesten ikke være i samme rom innimellom! Hvordan løse dette på en positiv måte? Eller er det bare "sånn det er" og må bare gå sin gang? Syns dette er litt leit, for innimellom er de SÅ gode venner, men mest at det virker som de ikke tåler trynet på hverandre! Vil jo de skal ha nytte av hverandre, og like å være sammen da...
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2006 #2 Skrevet 1. juni 2006 Varierende, er litt snarsint, blir lett såret og lei seg. Men sånn har han vel egentlig alltid vært. Han krangler en del med sin lillebror, det gjør han, men det går begge veier. Ertekroker begge to:/ Frustrerende til tider.
Hemi Skrevet 1. juni 2006 #3 Skrevet 1. juni 2006 Akkurat sånn er det hos oss også. Vi har jenter, men de er like ille, hvis ikke værre. De slenger dritt til hverandre hele tiden, men plutselig er de så gode venner. Det er ganske slitsomt. Jeg blir mere sliten av de på 10 og 13 1/2 enn de to guttene jeg har på 7 mnd. Har ikke noen løsning på det. Tenker at det går vel over om noen år. hehe Hun på 10 er hos faren sin annen hver helg og da er det så stille og rolig i huset. :-)
Rusketuska Skrevet 1. juni 2006 #4 Skrevet 1. juni 2006 Her kjenner jeg meg igjen Det er mine to eldste på 12 og 14 som det er mest styr med her og. Enten perlevenner, eller total uvenner!!! Veldig slitsomt. Noen ganger orker jeg ikke si noen ting, men det virker som om de ikke gir seg før jeg MÅ si i fra, og det er enda mer irriterenes Er jeg i form til det, så pleier jeg å si, når de dytter på hverandre: "Nemmen, se på de da! Så gode venner, og bare koser:) på hverandre..." Da pleier de faktisk å begynne å le istedet )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå