Benemor Skrevet 31. mai 2006 #1 Skrevet 31. mai 2006 e ei alenemor til ei på snart 6 år bare 23 dager igjen no hehe og ein på snart 10 mnd.. e vel fleire?
liten og lettmett Skrevet 1. juni 2006 #2 Skrevet 1. juni 2006 Jeg er her. Er 33 år, alene med en gutt på 6,5 og ei jente på snart 4. Faren skal ha 40 % samvær, men det er mye mindre nå en periode av forskjellige grunner. Så akkurat nå er jeg for det meste alene, men ellers så deler vi ganske jevnbyrdig.
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 1. juni 2006 #3 Skrevet 1. juni 2006 Hei jenter... Jeg nærmer meg 40 og har omsorgen for mine tre barn på 14, 11 og snart 3 mnd...
heidi39 Skrevet 26. juni 2006 #5 Skrevet 26. juni 2006 hei... jeg er 39, og bor alene med en datter på 2,5 år. Men er heldig og ha en pappa med samvær annen hver helg, og en dag i uka. Vi er gode venner så han stiller opp når det trengs.Men, det blir også mye tid alene, så hvist det er noe treff noen gang er jeg gjerne med :-)
svima hege Skrevet 26. juni 2006 #6 Skrevet 26. juni 2006 jeg er 24 år og har to gutter på 5år og 14 mnd... de er hos pappaene annenhver helg.. og jeg må bare si at jeg trives kjempe godt alene...trodde det skulle bli fryktelig ensomt,men er bare deilig... foreløbig hvertfall..
admag Skrevet 26. juni 2006 #7 Skrevet 26. juni 2006 Jeg er 26 år og har en jente på 3,5 år. Helt nytt for meg, så det skummelt, men er egentlig ganske lettet, da forholdet mellom meg og faren ikke har vært bra på mange mange år...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå