PrinsesseSjefen Skrevet 31. mai 2006 #1 Skrevet 31. mai 2006 Ser en del kjente DB-nick her, men ikke alle er like kjente. Ivrige DBere? DBere ut av dvale? eller helt nye? bare nysgjerrig.....
ungdomsmor Skrevet 31. mai 2006 #2 Skrevet 31. mai 2006 tidligere diber men tror jeg boikotter det nå,blir bra her tror jeg,du da?
Rusketuska Skrevet 31. mai 2006 #3 Skrevet 31. mai 2006 Er også tidligere Dib,er Men har vært i dvale noen mnd nå ja. Datt plutselig forsiktig inn igjen for noen dager siden. Men nå synes jeg denne siden virker veldig ålreit
blond Skrevet 31. mai 2006 #4 Skrevet 31. mai 2006 Jeg er også bim- og dib-tilhenger. Tror at jeg kommer til å gå over til å bruke Barnetmitt mer etterhvert som vi blir flere her. Er jo i gang, da.
Tjolahopp Skrevet 31. mai 2006 #5 Skrevet 31. mai 2006 Det begynner å bli en stund siden det var baby i huset. jeg liker både at stoffet på denne siten passer bedre med min / vår situasjon, men faktisk også at annonsene treffer meg mer i solar plexus. Det tar selvfølgelig litt tid før det "fosser" med innlegg slik som på BIM og DIB, men dette her tror jeg på. Dessuten tror jeg at det kommer til å bli en del menn inne her - i alle fall flere enn på de to andre sitene.
blond Skrevet 31. mai 2006 #6 Skrevet 31. mai 2006 Det ville vært fint om det kom flere menn her. Får inntrykk av at det er 10-15 menn som bruker dinbaby-sidene og fortrinnsvis Kranglesiden, slik at de fleste drukner i havet av kvinnfolk... Hadde vært fint om det ble mer balansert her. Du får tipse alle menn du kjenner om BarneMitt...
Hera Skrevet 1. juni 2006 #7 Skrevet 1. juni 2006 Tror jeg hopper fra DB og inn hit. Passer bedre siden det faktisk begynner å bli en stund siden lillegutt var baby. Så dermed kan jeg vel kalle meg tidligere DB'er:0)
nikitail Skrevet 1. juni 2006 #8 Skrevet 1. juni 2006 Halloisen! Er helt fersk kan en vel si, har venta ei stund på et bra forum for oss som har eldre barn. Håper å kunne fortsette å dele erfaringer, sorger og gleder på dette forumet:-) Er inne på BIM endel, da vi prøver å lage en liten attpåklatt hehe men er ikke aktiv på forumet sånn sett enda.
Gjest Skrevet 1. juni 2006 #9 Skrevet 1. juni 2006 Tidligere bim - har vært en del inne på dib, men ikke blant de mest aktive til å skrive innlegg. Kommer nok til å bruke både dib og bam heretter. Flott med en side som denne!!
Lurifaksmammaen Skrevet 1. juni 2006 #10 Skrevet 1. juni 2006 Er DB-er på min hals..... og kommer nok til å være der lenge ennå... Har nemlig baby på 2,5 mnd - i tillegg til min nå akk så store 3-åring!! Kommer nok til å være begge stedene, tenker jeg..
Ninni36 Skrevet 1. juni 2006 #11 Skrevet 1. juni 2006 Jeg har bare lest litt på DIB tidligere, og ellers holdt mest til på BIM da vi jobber med babyprosjekt (mistet, og prøver igjen)
Gjest Skrevet 1. juni 2006 #12 Skrevet 1. juni 2006 Jeg kommer til å være både her og på DB i og med at jeg har en fot i begge leirer.
Elbajo Skrevet 1. juni 2006 #13 Skrevet 1. juni 2006 Er en del på DB også siden jeg har ei datter som er 9 mnd, men er spent på denne siden som helt sikkert passer bedre for dattera som er 4:)
Carina83 ~ termin 05.09.07 ~ Skrevet 1. juni 2006 #14 Skrevet 1. juni 2006 Bruker BiM & DiB men har nok liggi litt i dvale av forskjellige grunner, Bam tror jeg nok at jeg kommer til å bruke flittig ;-.) Siden jeg har en datter på 3,5år i huset=)
Darth Vader Skrevet 1. juni 2006 #15 Skrevet 1. juni 2006 Jeg har vært *kremt* en del både på Kranglesiden og på Skravlesiden på DIB det siste året - før det visste jeg ikke om at siden eksisterte. Kranglesiden har stor underholdningsverdi enkelte kvelder - andre kvelder ikke. Kommer nok til å være begge steder tror jeg. Har både små og litt større barn (tre stk fra snart 1 år til snart 8 år). Foreløpig så tror jeg at jeg kommer til å trives godt her. Er en del tema med de litt større barna som faller i fisk inne på DIB fordi mange har bare småtasser.
Nit@™ Skrevet 1. juni 2006 #16 Skrevet 1. juni 2006 Er litt på DiB, og litt her jeg da ) Har vært DiB`er siden januar, før det var det BiM.... Nå har jeg jammen blit en BaM`er også )
Gjest Skrevet 1. juni 2006 #17 Skrevet 1. juni 2006 Jeg har holdt til på DB siden november i fjor, kommer nok til å være litt begge steder siden jeg både har en baby + ei jente i 1. klasse. Ser jo ut som om dette skal bli bar, bare få litt mere tid på seg så blir vi nok mange her inne også)
Brienne Skrevet 1. juni 2006 #18 Skrevet 1. juni 2006 En tidligere DIB som har kommet ut av dvalen...
Gjest Skrevet 1. juni 2006 #19 Skrevet 1. juni 2006 Er på BiM jeg til vanlig.. slitersiden, assistert befruktning og skravlesiden. Gleder meg stort over at det er et forum for de eldre barna , da jeg har ei selv på snart 6 år.
Gjest Skrevet 1. juni 2006 #20 Skrevet 1. juni 2006 Jeg har vært på dib siden Nov.- 04. Dette forumet passer meg kanskje bedre, i og med at jeg har to barn på 11 og 5 år =)
Gjest Skrevet 1. juni 2006 #21 Skrevet 1. juni 2006 Nope, ikke fersk jeg heller. Jeg er en gammel traver fra DB.
Qasisis Skrevet 1. juni 2006 #22 Skrevet 1. juni 2006 Pleier å være på andre forum egentlig. Når det er tregt andre steder, er det greit å skrive litt andre steder som her.. :-)
Hemi Skrevet 1. juni 2006 #23 Skrevet 1. juni 2006 Jeg er DB bruker og jeg kommer til å fortsette med det. Men jeg kommer også til å være her. Har barn fra 7 mnd og opp til 14 år.
Benemor Skrevet 1. juni 2006 #24 Skrevet 1. juni 2006 e ikkje den så skrive så møkje..men hoppa inn på bim tilfeldig når eg va 6 mnd på vei og har vore der inne å lest sio..hehe..dib har eg vore litt inne å lest men ikkje så møkje skriving... kjekt å lesa og....så går kveldane så møøøkje raskere:P
☆Gudlo☆ Skrevet 1. juni 2006 #25 Skrevet 1. juni 2006 Jeg var veldig ivrig, men datt litt i dvale... ble litt mye babyprat for meg... så jeg er ikke ny, men nicket er nytt;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå