PrinsesseSjefen Skrevet 31. mai 2006 #2 Skrevet 31. mai 2006 hei konemor!!! Jeg er her!!!! Vi får vel skravle helt for oss selv... hehehe
ungdomsmor Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2006 ja det får vi,hvem er du da+jeg er 27 fra akershus med tre barn i aldser 2 til snart 7
78Pus Skrevet 31. mai 2006 #4 Skrevet 31. mai 2006 Jeg datt innom nå... siden jeg har en sønn på 8 og en på 5mnd, så jeg får pendle litt mellomDiB og BaM...hehe.. Jeg er 27 år også, bor i hedmark, nærmere bestemt Kongsvinger! Utrolig bra at det kommer en side for de "store" også!!
PrinsesseSjefen Skrevet 31. mai 2006 #5 Skrevet 31. mai 2006 svart i presentasjonstråden, men kan svare igjen. Er 30 (snart 31), bor i Oppland og har tre jenter på 2, 5 og 7 år. Egentligskulle jeg til å legge meg da jeg "oppdaget" disse sidene... nå spørs det da....
ungdomsmor Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #6 Skrevet 31. mai 2006 ja det er kjempe bra,dib er også bra men er litt for mye babystoff der i forhold til alderen på mine da,men er mye der men nå flytter jeg nok over hit,hvordan er gutten på 8 da?
ungdomsmor Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #7 Skrevet 31. mai 2006 hehe gjør vel det,får ikke lagt meg enda da jenta på snart 7-8blir det i juni)ikke har sovnet enda,har vært litt treig i det siste hun,men men det følger vel kanskje med alderen
78Pus Skrevet 31. mai 2006 #8 Skrevet 31. mai 2006 Han er en aktiv gutt, sparker fotball 2 dager i uka, maser nå om å få lov til å spille trompet... noe jeg ikke er helt sikker på om jeg orker å ha her hjemme..hehe.. Er på svømming om høsten/vinteren! Ellers går dte mye i spilling på div spill av ymse slag og disse hersens kortene!! Bytt meg her og der og Kjøpe, kjøpe, kjøpe..hehe... Enn åssen er det hos deg??
PrinsesseSjefen Skrevet 31. mai 2006 #9 Skrevet 31. mai 2006 Eldste mi (ble 7 i feb) sovner veldig fort. Hun kan ofte si " nå skal jeg sove", så sover hun etter få minutter. Som pappaen der, han sovner fort. Men mellomste på 5 1/2 derimot er som meg, lysvåken da hun kommer i senga, og stuptrøtt om morgenen... Skal bli "morsomt" å se når hun begynner på skolen til høsten. Skal forresten på "bli kjent" dag på skolen i morgen og fredag, og storesøster har visst "avslørt" at naboen vår blir fadderen hennes... moro det.
ungdomsmor Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #10 Skrevet 31. mai 2006 her er det hester og dans,masse jente besøk til tide r og gutte og sminke snakk,begynner tidlig gitt!!!!!!!!ellers så er dem mye ute og da er det trampolina som er det store,og jenta på 4,5 prøver og henge med så godt hun kan
ungdomsmor Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #11 Skrevet 31. mai 2006 moro det ja,her går det bra på moran selv om hun er sein på kvelden men hun liker skolen så hun spretter opp når jeg vekker henne,men helgene dreimot sover hun lenge,her en dag sov hun til 1030,men det er det lengste hun noen gang har sovet da
PrinsesseSjefen Skrevet 31. mai 2006 #12 Skrevet 31. mai 2006 sov til 830 alle sammen i helga! det var deilig, og lenge siden (minsten har hatt en periode der hun våknet 530....) Bra de liker skolen, det gjør mi og, så hun er lett å få opp. Nå som hun begynner å lese litt "skikkelig" er det ekstra gøy
ungdomsmor Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #13 Skrevet 31. mai 2006 ¨min har ikke begynt og lese enda,er ikke så veldig flink til og lytte ut lydder i ord med mer en tre lyder er kanskje derfor hun ikke kan det enda,men dem har ikke starta skikkelig med leseopplæring her enda,skal vist starte med det i 2 klasse
78Pus Skrevet 31. mai 2006 #14 Skrevet 31. mai 2006 Bra det er noen som sovner fort også, det gjør ikke min! da må han være trøtt altså... men oppe før fugelen fiser om morran! skjønn den som vil.. men han står ikke opp, han ligger å smygleser under dyna og sånn..hehe.. Så koselig at evt fadderen hennes bor rett ved siden av da! Her også går det mye i trampoline..utrolig hvilke kunster de gjør der!!
PrinsesseSjefen Skrevet 31. mai 2006 #15 Skrevet 31. mai 2006 de har en del her. Som de sier så fint "75 % skal ha "knekt" lesekoden" i 1. klasse. Er visst målet i kommunen... Er jo ikke mange år siden en fikk høre at 6 åringene BARE skulle leke når de skulle begynne på skolen. Forandrer seg fort det... Hun leser også helst korte ord eller setninger, hender jeg lager enkle "historier" til henne. Prøver hun å lese bøker leser hun, men husker ikke hva hun leser om jeg spør Og så prøver hun å skrive handleliste til meg... Ikke alltid like enkelt, så hun tegner litt og. Skulle prøve å skrive tomatpuré.... ble tomabre
PrinsesseSjefen Skrevet 31. mai 2006 #16 Skrevet 31. mai 2006 besteforeldrene til fadderen bodde der da vi flyttet inn for to år siden, og i sommer "byttet" de hus, så kjenner henne godt. Må sikkert "dele" henne med en annen 1. klassing, siden de er så mange flere 1. klassinger enn 5.-6. klassinger. Det måtte eldste gjøre, men det er bare gøy for alle tror jeg
ungdomsmor Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #17 Skrevet 31. mai 2006 trampoline ja ,det er utrolig hva dem får til der.her er det veldig lite skole,men pluteslig i periodre så er det mye,så ikke veit jeg,det blir mer fra høsten da når dem skla starte med den nye skoleplanen
PrinsesseSjefen Skrevet 31. mai 2006 #18 Skrevet 31. mai 2006 ja, går veldig opp og ned her og. veldig lite må i det siste, men så har det jo vært mange "halve" uker med alle fridagene i mai. Rart å tenke på at for et år sia hadde jeg ingen skolebarn og om noen mnd er jeg "dreven" med to...
PrinsesseSjefen Skrevet 31. mai 2006 #19 Skrevet 31. mai 2006 hehe, ble veldig "hoppete" innlegg på oss nå.... skulle tro vi var på trampoline selv.... (ikke meg da, for vi har ikke....hehe)
ungdomsmor Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #20 Skrevet 31. mai 2006 ja det er rart,jeg før ingen på skolen til høsten,men neste høst har jeg en til der,hun er skikkelig klar da,gjør lekser hver gang storesøster gjør det osv hehe er jo søt da
PrinsesseSjefen Skrevet 31. mai 2006 #21 Skrevet 31. mai 2006 ja, slik sett blir det mye lettere for neste. Hun øver seg med henne og de leker mye skole sammen. Tror det er litt godt at hun får litt "forsprang", for hun er litt vel vimsete, ikke stille og rolig som storesøster har vært (men blitt "tøffere" etter hun begynte på skolen, og der er stort sett fint det da)
ungdomsmor Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #22 Skrevet 31. mai 2006 min er ikke så tøff og er vel i grunn litt sår men det har kommet seg masse etter at hun ble skolejente,nå klarer hun ivertfall og si meningen sin og det er bra,jente nr to er tøffere og sier det hun mener selv om det ikke alltid er bra og si det da
PrinsesseSjefen Skrevet 31. mai 2006 #23 Skrevet 31. mai 2006 høres veldig likt ut som mine... Læreren sa i høst at hun la merke til eldste mi på førskoledager i fjor vår, at hun virket veldig beskjeden, og at hun tenkte hun ble litt "vanskelig" å få til å si noe. Men at hun ble mye fortere "tøff" enn hun hadde forventet. Og nå tør hun fint å si ting i klassen. Spent i morgen hvem lærer neste får, og hvem hun kommer i klassa med... Hun har ei venninne født samme dag som er like vimsete.... til oss mødres store fortvilelse
ungdomsmor Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #24 Skrevet 31. mai 2006 min jente var den eneste som måtte bæres fram til rektor på første skoledag da hun ikke tørte og gå selv,synge høyt i gruppe det brukte hun 8månder på,men nå synger hun som aldri før.er også veldig spent på hvem min jente skal gå med,i klassen til hun som går nå er det 23 stk,men heldigvis godt klasse miljø,og det er jeg kjempe glad for
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå