Gå til innhold

Nytt treff for Ringsaker 14 juni???


AKG- tobarnsmamma!!!

Anbefalte innlegg

Passer det for noen eller? Jeg foreslår vi tar samme plass og tid en gang til? Altså Husebyparken kl 13.00, eller er det dumt? Evt så kommer vi opp til Moelv til deg litt senere en gang fjusa... He he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er det mulig å ta det en annen dag enn onsdag....hvis det passer for andre?? jobber 12-17 onsdager. bare et spørsmål altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo da, kan sikkert ordnes treff på Hamar men det får en av dere som bor der stå for.. Jeg orker ikke ordne noe på hamar for så kanskje ende opp der alene. Det er ikke lenger for dere på Hamar til Brumunddal enn omvendt, og alle hamarsokninger ble borte fra linken med en gang vi snakket om Brumunddal og vi var flest interessenter herfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg spiller det liten rolle. Foreslo ny onsdag for skjønte på chevy at det var den dagen hun kan, og hun ville være med.. Men vi tar en opptelling på beste dag når fler svarer på linken kanskje?!? Jeg kan i allefall stort sett alle dager, men tirsdag er eldste gutten hos dagmamma. Satse på å få til i uke 24 i allefall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei!!! Takk for turen i går AKG-tobarnsmamma og Fjusa! Synd dere ikke fikk blitt med dere andre da. Men vi prøver igjen!! Det var riktig så koselig:-)

 

Jeg kan mandag, tirsdag og onsdag i uke 24. Håper det passer med noen andre.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan mandag til fredag den uka, jeg. Og kl.slettet passer veldig bra! Jada, vi tar Moelv en annen gang. Kanskje fint når Grå kan være med også siden hun ikke har bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Da kan jeg desverre ikke bli med alikevel.. Har barseltreff. Men møter gjerne opp en anna gang.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, det var synd! Men det byr seg vel flere sjanser. Nå blir det jo ferie etterhvert og da er det kanskje vanskelig for alle å bli med, men vi prøver igjen likevel, vel (bra setning...)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fri onsdager og fredager, men det er ikke mange uker igjen til sommerferien nå. Jeg er lærer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt dumt hvis det er bare du og jeg som kan, AKG-tobarnsmamma!!! ?? Ingen flere som kan den dagen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...