Gå til innhold

uff.. dårlig dag!


har nr 3 i magen :) *har født*

Anbefalte innlegg

tipper det er andre her som har slike dager som jeg har i dag..

er skikkelig LEI!! har sovet nesten hele dagen! og de 6-7 ukene jeg har igjen til termin føles som evigheter!! har MASSE kynnere som sliter meg helt ut! samtidig som jeg sliter med en forferdelig vond rygg!

jeg vet jeg syter, men kan ikke la ver!!!

andre som føler som meg eller??

er bare deppa!!!

klem fra sytekoppen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

da er jeg din motvekt i dag, for lenge siden jeg har vært så pigg og våken,...tilogmed gjort litt husarbeid..!! jeg er ikke plaget med kynnere, og gutten min er endelig frisk!!!!!!!!!!! så i dag er en fin dag!!!

 

kanskje din blir bedre i mårra....og min kanskje det motsatte??? nei ukene går treigt nå..men vent til du har 2 uker igjen...da kommer ukene ALT for fort plutselig!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper du har rett ang morgendagen!! :) at min blir bedre! ikke at din blir verre altså ;)

er første gangen jeg er gravid.. kanskje derfor jeg er så utolmodig :) føler meg hvertfall så klar som aldri før nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, da er du ennå ikke rammet av panikken...hehe!!!!!! 3 uker før termin begynte jeg å tenke på at "åssen skal den store greia der utav det lille hullet" og " lurer på hvordan jeg merker at nå føder jeg" og "er det så vondt som alle sier" hehe...så nyt de ukene du har igjen du....denne gangen kjenner jeg allerede panikken, utrolig hvor fort en glemmer ting, husker så lite fra forrige fødsel..så nå vet jeg at "det kan jo ikke være SÅ vondt, for da ville jeg vel husket det??" og tanken om den store magen og det lille hullet er fremdeles uvirkelig....men hvordan jeg merker fødselen...det håper jeg jeg greier...for vannet gikk på meg sist, og det var jo en veldig lett måte å finne ut at det faktisk er en fødsel pågang.....så vist det blir som sist...men tenk om det ikke blir som sist..hehe!!!!!!! nei vent til du nærmer deg...blir jo seff deilig å slippe alle de smertene du nok allerede har, som ryggsmerter og kynnere osv... nei vi får bare håpe du får en bedre dag i mårra...!

 

og den spenninga med å få hilse på den der inne....den er nok veldig spesiell for deg..er jo første bebisen...så klart du er utålmodig, og det har du lov til!!!!!!!!!! jeg gleder meg til å se hvem babyen ligner på denne gangen.....har en anelse om kjønnet, så det er ikke så spennende....men er jo ikke alltid det stemmer heller, kjønnet altså!! ååååååååå jeg bare prater og prater og prater, stakkars deg ..men når du leser dette glemmer du kanskje i ett minutt din dårlige dag? eller gjør jeg bare vondt verre?????????hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. neida du gjør det ikke verre!! :)

bare koselig å høre hvordan andre har det! det jeg tenker om selve fødselen er nok at jeg må igjennom det uansett ;) tusen takk for respons hvertfall!

god natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...