Gå til innhold

Ok, her kommer stellebag spørsmålet


mammaplutselig

Anbefalte innlegg

Hei på dere.

 

Lurer fælt på denne stelle baggen. Trenger jeg den?? Hva har jeg i den utenom bleier flasker o.l? Føler meg TOTALT grønn på dette området. Har sett på noen, men synets ikke de var noe fine. Er det like greit å finne en annen bag jeg syntes er fin? Eller er det noen som har noen tips til meg på noen stellebagger som er fine. Har kjøpt quinny vogn.

 

Klem fra Trudiss er klar med det meste, og grønn på det meste og....hahaha

 

P.s Jenter baggen er ikke pakken enda, men jeg vet jo hva jeg skal ha i der, så da er det jo ikke så stress lengre .hihihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke stellebag/veske sist gang.. Og ikke savnet jeg den heller...

Hadde alt jeg trengte i en litt større vanlig veske.

Og det kommer jeg til å gjøre denne gangen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha. Der fikk jeg jammen det svaret jeg ønsker meg. da tror jeg at jeg gjør som du. Har favoritt vasken min som er stor og fin, da holder jeg meg til den :-)

 

Takker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk låne en vogn som hadde matchende stellebag sist, og den var veldig grei å ha med..men som hun ovenfor skriver, så kan en faktisk bare ha en stor veske! jeg kjøpe en stellevæske på lidl for noen mnd siden, den kostet 79, og inneholdt så mye dill dall jeg hadde lyst på...men kommer til å ta de dill dall tingene av stellevesken, og putte de i en vanlig væske---og la selve stellebagen ligge igjen hjemme...for den var noe tykk....!! gidder ikke drasse på det hele tiden! fordelen med stelleveskene er at de har knapper som gjør at de ikke henger og slenger rundt håndtaket på vogna, men henger solid....., men jeg synes det ikke er verdt prisen, når en ser hva en stelleveske i dag koster, herregud for noen vill epriser..flere hundre kroner, bare fordi de har et merke på seg...!!!gå for en stor veske du!!!!!!!!!!11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje jeg betalte mere på lidl? kanskje jeg løy om prisen, men skitt det damma, var jo ikke det du spurte om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hihi. Men, takk for svaret fordi :-)

Jeg hører på dere jeg.

 

klem fra meg 5 uker til termin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg venter nummer tre og har ikke hatt og vil ikke ha stellebag. Et av flere produkter man virkelig ikke trenger. For en god orientering i ubrukelige ting og tang gå til Den Kule Mage :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter nummer 3 og har bare brukt en vanlig litt stor veske........og det fungerer jo kjempebra........Lurer på om de lager enkelte produkter bare for at gravide skal føle at de må kjøpe dem?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde egentlig tenkt å kjøpe stellebag til vogna, men likte ikke den som "hørte til." Vi har ei Emmaljunga-vogn og håndtaket var faktisk for tjukt til å feste de to veskene vi likte på den. Kjøpte heller en vanlig liten sekk til under 100,- og har ikke angret. Anbefaler sekk med minst to rom så du kan sortere innholdet litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke så mange store vesker jeg da he he så jeg synes det er praktisk med en stelleveske. hva jeg har i den? alt mulig! og det mest praktiske er egentlig at det er stellematte på synes jeg da.

 

synes mange av vesken er store og klumpete men fikk litt hjelp på utstyrsdebatten og fant fram til en som passet meg: Skip Hop Dash! Den er enkel og veldig praktisk!

god plass til bleier, våtservietter, ekstra skift klær, flaske, yoghurt,frukt,middagsglass,smokker, kluter, krem, leker og diverse annet som man etterhvert skal ha med seg ut på trilletur.med lommer så man lett kan finne det man trenger!

og et separat rom til mine ting :mobil, lommebok,nøkler, sminke, neglefil og sånt som jeg trenger! jeg er knallfornøyd hvertfall.

og så henger den veldig fint på vogna! i stedet for en vanlig veske som slenger og detter ned og som man sparker borti he he

 

bestilte min på kiwi-kid.com og fikk den for omtrent halv pris av hva de koster her i norge

her ser du bra bilder av den:

 

http://www.allaboutsavvy.com/Skip-Hop-Dash-Charcoal-w-Ice-Blue-Piping-Free-Shipping-pr-17653.html

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg en nøytral svart stelleveske på småtroll til 299.. Jeg er litt usikker på om den blir brukt mye eller om den blir liggende hjemme, har hørt så forskjellig om bruken av stelleveske.. Noen jeg kjenner brukte den hele tiden, mens andre hadde den liggende hjemme nesten ubrukt... Så får se hva det blir til, tror jeg vil komme til å bruke den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Nina!

 

hvor mye måtte du betale totalt for stelleveska, inkludert kurs, toll og frakt? Tok det lang tid før du fikk veska?

 

Den så virkelig kjempepraktisk ut med alle de rommene!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...