Gå til innhold

2reductil 15mg...farlig hvis det bare skjer to dager på rad, og deretter bare en tablett daglig???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har veldig lavt blodtrykk, og har ikke opplevd bivirkninger med reductilen. Men nå har jeg hatt en god pause fra dem, og kunne trenge en "kick-start" sånn at sulten stopper opp ganske så med en gang, blir litt lettere å komme i gang på den måten. Men to tabletter, er det overdose-materiale, eller bare noe man bør unngå over tid? Og jeg mener bokstavelig talt to dager, ikke mer enn det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fungerer det da om man tar 2? Om det blir så at man mister matlysten helt? Bruker 15 mg, men matlysten svinger veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du som har prøvd det og fremdeles lever (var da godt,det da!!!). Er dette noe du har gjort en gang i blant for å få kickstartet ting igjen? Vet jo at hvis jeg kommer meg over "kneiken" med å spise minst mulig går det mye greiere med apetitten etterpå, derfor jeg tenker å prøve det. Men hvor ofte, og hvor lenge har du tatt to i slengen? I og med at jeg har såpass lavt blodtrykk (90/50) skjønner jeg ikke at jeg skal kunne få farlig høyt sånn over natten, liksom:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...