Gå til innhold

Nickie_På_Slanker'n


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei! La merke til en kommentar du ga en som hadde spm om reductil, og du sa noe som jeg ikke har forstått før jeg leste hva du hadde skrevet! Du sa at de funket som bare juling, men at dersom du spiste mye søtt en kveld, slo pillene seg vrange dagene i ettertid. Kan du forklare mer??? Jeg har lurt på om de ikke funker, nemlig. Jeg har kunnet gå i dagesvis nesten uten å spise, mens i andre perioder gjør ikke pillene en døyt for meg! Er det fordi jeg har spist snop, tror du? For når jeg tenker meg om er det vel gjerne etter dager med utskeielser de ikke har virket...

 

Takknemlig for svar:)Og så kjekt at dette funker for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann :-)

 

jo, det er noe sånt! altså, det er ikke slik legene sier eller slikt, men har merket at flere får samme effekten av pillene. hvis du en dag spiser mye snop(mye søtt), og neste dag tar reductil, funker det slik at du blir super sulten... tabelettene slår seg vrang liksom. du har større behov for mat, og du får søt tunge uten like. Jeg ble helt gal av det der, så jeg lærte meg å holde meg unna slikt tull :-p ødela bare for meg selv neste dag! det gikk gradvis over, så etter 3 - 4 dager var alt bra igjen. jeg vet ikke hvorfor, utrolig irriterende, men....

 

Tror godt du har samme "bivirkning" som meg og andre har hatt ja :-)

 

 

 

 

 

ps, så har reductil slutta å funke på meg sånn ca, så skal til legen å spørre etter 15 mg. nå går jeg bare på selvdisiplin. håper 15 mg gjør susen. tenkte å ta to tabeletter i morgen, for å se om det har noen effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...