Gå til innhold

Min kone og min mor

Anbefalte innlegg

Skrevet

...de krangler hele tiden. Kona beskytter meg foran min mor altfor mye og veldig kraftig. Jeg foretrekker å ikke bruke mine krefter på å bevise noe som helst for min mor, så lenge jeg driter fullstendig i henne selv. Men kona mi kan aldri roe seg ned. Og det har gått så langt at nå truer min mor min kone i å anmelde henne. "psykisk terror" kaller hun det for. Jeg er i sjokk over min egen mors råtenhet og vet ikke virkelig ikke hvor min kone står akkurat nå. Skal man da virkelig ikke kunne uttale seg i Norge i dag?..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Been there done that. Gjett hvem som er separert med daglig omsorg for tre barn nå. En ting kan du være sikker på. Konen din kan du miste med dette bråket. Moren din vil du nok aldri miste.

Konen og moren min kranglet som gale. Så ille at jeg faktisk måtte fysisk skille dem for at det ikke skulle bli slåsskamp. Jeg tok konen min sitt parti, men prøvde samtidig å være objektiv. Livet var da temmelig vanskelig ja. Men hos meg var det konen min som skulle anmelde min mor for æreskrenkelse da.

Men uansett. Lykke til. Jeg er redd for at du trenger det. Du må i hvert fall gjøre et valg og leve etter det. Det er neppe noen pose og sekk sak dette her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...