Gå til innhold

Hvor lenge har dere vært sammen når dere gifter dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen i 8 år og har to barn sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har vært sammen i 3år og og har ett barn.

Skrevet

Vi har vært sammen i 4 år nå. Gifter oss neste år. Samboer fridde for 2 år siden. Men så ble jeg gravid da vi planla bryllup. Derfor bestemte vi oss for å utsette det.

Skrevet

Vi var sammen i 5 år. giftet oss i fjor sommer og venter første barn i oktober :-)

Skrevet

vi har vært sammen i 5 år og 9 mnd når vi gifter oss, han fridde på 5 års dagen vår. vi har et felles barn og jeg har en fra et tidligere forhold.

Skrevet

Vi har vært sammen i 6 år, forlovet oss etter 10 mnd og har ei datter på 15 mnd:)

Skrevet

Kremt. Vi traff hverandre i desember, han flyttet inn i januar, og så skal vi gifte oss i september.

Men nå skal det sies at vi er voksne mennesker med endel liverfaring,og bagasje nok til å vite endel om hva som er viktig for oss og hva som ikke er det. Vi var gjennom noen runder i første omgang før vi bestemte oss for å bli sammen og flytte sammen med en gang. Jeg har en datter fra før, så det var viktig for meg at vi var sikre.

Det var med andre ord full pakke med én gang, rett på tidsklemme og restemiddager, og det har gått som en drøm. Jeg har ikke tvilt et sekund siden desember på at det skal være oss.

Skrevet

vi giftet oss 10.09.05. da hadde vi vært sammen i 3,5 år og hadde to barn. eldste var 2 år og 1 mnd og yngste var 7 mnd.

Skrevet

Ja, vi ble sammen i oktober og flyttet sammen i romjula:) Her har det gått fort i svingene, men på tross av vår unge alder da, var heller ikke vi i tvil. Har ikke hatt råd til å gifte oss før nå, selv hvor mye vi har prøvd:)

Skrevet

gifte oss neste år og da har samboer og jeg vært sammen i nesten 6år....

Skrevet

Vi har vært sammen 10 år i år, det begynner å bli på tide da (=

Har vært sammen siden vi var 16 og 18 år, og har en liten gutt på snart 2 år (-;

Skrevet

ca 3,5 år.

Ett barn.

Skrevet

Vi har vært sammen i ca 6 år når vi gifter oss. Har et barn sammen. Han fridde den dagen hun ble født! :o)

Skrevet

Vi har vært sammen i 5 år og har et barn ¨på 1,5 år sammen :o)

Skrevet

5 år før vi giftet oss, og ingen barn.

Skrevet

Nå i sommer har vi vært sammen i 6 år, forlovet i 4 år.

Skrevet

vi har vært sammen i 5 år 8 juli... forlovet 5 år 2 august, og gifter oss den 5 august... nærmeste dagen til folovelsesdagen vår :-)

klemzer fra

Skrevet

Vi hadde vært sammen 4 år, og hadde en ett-åring da vi gifta oss.

Nå har vi vært gift i 4 år ; )

Skrevet

Vi hadde vært sammen i 6 år, og hadde en ett-åring da vi gifta oss i fjor.

Skrevet

Vi hadde vært sammen i 1 år, hadde ingen barn når vi giftet oss

Skrevet

Vi har vært sammen i 2 år og 10 mnd når vi gifter oss. Vi har ei jente som akkurat har fylt året innen vi gifter oss. Ble sammen i september, flyttet sammen rett før jul samme år. Forlovet oss etter å ha vært sammen i litt over 1 år.

Skrevet

vi har vært sammen 3 år og 5 mnd, vi gifter oss i august :) Har vært forlovet siden august i fjor.

Skrevet

vi har vært sammen i to år, forlovet i et år.

Skrevet

Gifter oss neste sommer, og da har vi vært sammen i fem år og har to barn :)

Skrevet

vi møttes en fredag og han flyttet inn søndagen....Har vært sammen i 4,5 år når vi gifter oss i august, og flyttet etter hverandre over halve jordkloden... han fridde den dagen junior be født:)

Stemmer det så stemmer det. Jeg stoler fullt og helt på magefølelsen:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...