Gå til innhold

Jente sex....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som fantaserer om det.Prøv det!!Det er kjempe deilig anbefalest på det varmeste :-) Så mange deilige fantasier folk har blir kjempe kåt av å lese ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaaaa... men det er så vanskelig å finne ei jente liksom... og ikke vil jeg være utro med mannen min heller :-D Får bare leve med fantasien om å slikke musa og sånn på ei anna jente... sukk... blir kåt jo...

Skrevet

Du og jeg kan sikkert ha deilig jentesex!?;-)

Skrevet

Ja kansje d? Men siden vi alle er så anonyme så er det ikke så lett;-)

Skrevet

Bare ett lite spørsmål.

Hva gjør det så annerledes i forhold til en mann hvis man ikke er bi eller lesbisk?

Bare nyskjerrig :)

Skrevet

Til vårmusa:

Jeg tror at det som er mest opphissende for mange med jentesex er at mannen, eller en mann ser på. Vi menn elsker jo også å se på akkurat dette, kanskje er det derfor det ikke er en så uvanlig fantasi. Den gamle klisjeen om at jenter vet akkurat hvordan det skal gjøres tror jeg bare er delvis riktig, en voksen mann er ofte ikke helt ufaglært....i tillegg har han nok mer erfaring enn de fleste jenter på akkurat dette området.

En annen ting er at kanskje kommuniserer to jenter lettere sammen seksuelt? Jeg vil tro det er lettere for to jenter å komme nær hverandre både fysisk og mentalt enn det er for en gutt og en jente. Men det finnes selvsagt sinnsykt mange unntak og variasjoner.

Skrevet

Kanskje ikke så usannsynlig det du sier :)

Skrevet

Det som gjør det så spennende for meg.Er at det er litt "ulovlig" for jeg er verken lesbisk eller bi.. Men veldig nyskjerrig av meg så jeg liker å utforske litt.Å det er ikke en myte at jenter er flinkere til å slikke for det synest jeg di jentene som har slikket meg har vert. Har hadt noen synsyke orgasmer når jeg har hadt jente sex:-) Det er like spennende om det er en mann med eller ikke..... Så jenter dette er noe jeg anbefaler på det varmeste ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...