Gå til innhold

fine dongeribukser til oss litt store?


Gjest

Anbefalte innlegg

Hvor kjøper dere bukser hen? Har vært litt ute og kiket men finner liksom ikke noen fine bukser. Har prøvd lindex men de har bare enorme str og de vanlige passer ikke:( Bruker en str 48/50

 

Noen fine internett butikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjekk ut BiB på HM og KappAhl. Der har de innimellom noe som sitter bra om du ikke er spesielt langbeint? Har irritert meg grønn over flottbukser som dessverre ble litt for korte i beina gang på gang :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har finni mange kjempelekre dongeribukser på Zizzi på Triaden senter i Lørenskog. De har utsalg flere steder også, så sjekk zizzi.no for å finne et nær deg.

 

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

supert:) skal ta og titte. Vi har jo afrodite her hvor jeg bor men alltid utsolgt og bare kjempe store "mamma" bukser:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei såpebobla :o)

 

Jeg kjøper mine på sparkjøp faktisk :o)

De har opp til str 50. Jeg liker ikke dongeri bukser som er trange i leggene!! Å på sparkjøp har de noen modeller som sitter FLOTT!! Ikke trange nede i leggene og med flott bak ;o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du noen link til noen av de du har kjøpt? Har spar kjøp her i Ski, men frister ikke å gå dit bare på måfå...Har de de fleste bukser og jeans i store str, eller bare noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den så jo veldig fin ut =)

Får ta meg en tur til spr kjøp neste gang jeg får lønn. Har bestillt en fra hm nå i str 48, får håpe den passer eller begynner jeg å grine =(

Den jeg har på meg nå er fra cubus i str 44 faktisk =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...