TurboTheo07 + Spire08 Skrevet 31. mai 2006 #1 Skrevet 31. mai 2006 Sambo er ikke så mye futt i sexuelt,vi har masse go sex altså,men det blir litt sånn a4 for min del. han har ikke vært med på så altfor mye,så han vet vel ikke hva som går an osv...hehe. siden vi ble sammen har det alltid vært jeg som har tatt initiativ til å gjøre litt utenom det vanlige.Når han kommer hjem i morgen har jeg lyst til å VIRKELIG forføre han,gjøre det skikkelig godt for han,gjøre noe helt nytt,noe vi aldri glemmer,noe jeg aldri har gjort heller...Men så er jeg litt blank for ideer... jeg gjør det meste,så blir kjempegla for gode råd!!!!
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2006 #2 Skrevet 31. mai 2006 Ta han med deg til en egnet plass i huset å sett på han håndjern e.l. Kle av deg og sett deg rett foran han og kjærtegn deg selv....Sug på brystvortene dine (hvis du kan) og stønn av vellyst. Jobb deg sakte nedover mot kjønnet. Ta noen korte opphold der du tar litt forsiktig på han, men ikke mye...her skal det ertes. Kle av han og streif litt oer erogene soner...hihi. Ta masse på deg selv og onaner, ta gjerne med et leketøy. Ha med glidekrem og smør godt på pikk og baller. Stryk sug og masser. Men ikke lenge...husk å holde han på pinebenken. Lek med deg selv gjerne til det går for deg. Lag masse koselyder til han. Etterpå kan du sette deg på han og gi han noen jokk før du går og tuller litt med deg selv igjen.. Bit han i øret å kyss han. Du burde kanskje gå litt forsiktig fram siden han er litt A4, men dette bør gi han mersmak. Neste gang kan du legge han i handjern i sykepleier uniform...og etterhvert kanskje i latex og pisk. Hihi!! Lykke til
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2006 #4 Skrevet 5. juni 2006 Hørtes veldig spennende ut... Hadde dama mi gjort dette så hadde hvertfall jeg satt pris på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå