Gå til innhold

Torsdag 15. juni på Gjøvik- passer det?


Nina og lille Amalie :o)

Anbefalte innlegg

Som avtalt i går prøver jeg å snike inn et nytt treff igjen ganske kjapt.

15. juni satte jeg opp som forslag her -så venter jeg på litt tilbakemeldinger fra dere..om både dag, tid og ikke minst sted!

Da er vel både eksamen og tyrkiaferie (heldige wenche!) unnagjort for de fleste, hehe.

 

Benytter samtidig anledningen til å ønske alle dere som skal opp til eksamen nå i juni riktig lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempefint at det finnes noen som deg,Nina!! 15.Juni passer kjempebra for meg.nå er det vel kanskje det siste treffet du får blitt med på..hvis vi ikke får tatt ett kjapt ett rett rundt termin datoen din.,.vi har det jo så koslig på disse treffene..I går så kom det jo tre nye og det var jo kjempefint!!så da tyder det på at vi må fortsette videre..Men kanskje greit å finne ett sted som vi kan sitte litt lenger å litt bedre å skravle..

Chaplin er helt greit sted det..Kan sitte ei god stund utover der..

Nå skal det bli godt å pakke kofferten med sommer klær og komme seg til det varmere strøk!!Det skal jeg nyte i ei uke!!gleder meg.

Ja,lykke til ,til dere som har eksamen nå neste uke..Tenker på dere!

Så ses vi igjen til hyggelig samvær 15.juni.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville så gjerne bli med igår, men igår begynte jeg med oppkast og kvalme osv... var litt sliten. Men jeg skrev i kalenderboka mi nå, møte den 15.juni. Hva med Chaplin, kl 18 ?? passer meg allefall... da blir det allefall enda ei ny jente :)

 

Natalia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei Natalia!

vi kikket litt etter deg i går ja, he he var litt spent på om du kom eller ikke. oppkast og kvalme kjenner vi litt til fra før..det er ikke særlig allright nei..

 

Plotter inn treffet på Chaplin jeg da- der kan vi jo sitte så lenge vi vil-og litt deilig å kunne sitte ute også hvis det noengang skulle bli sol og varmt.. :o)

 

håper vi sees den 15.da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på omvisning på føden i går fra 18-20,så derfod kom jeg ikke.Hadde blitt litt liten tid,og jeg var sliten etter en lang dag med prøver og masse styr på sykehuset etter at jeg ikke kjente liv på lang tid:( men alt er heldigvis bra:) Den 15 passer bra for min del.Siste eksamen er 8 juni,og da er det FERIE for min del.Så da ses vi jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...