Gå til innhold

BiM-treffet på Gjøvik- mange nye fjes!


Nina og lille Amalie :o)

Anbefalte innlegg

Takker for nok et koselig treff på Gjøvik!

Var litt ekstra moro i går med tre nye på treff!

Vi ønsker Annemor, Monica og Celine velkommen i gjengen og håper vi sees igjen på flere BiM-treff!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Hvor mange er dere som møtes nå? Kanskje jeg tør å møte opp neste gang, hehe! Er 26 år og har termin 9.november. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei... Takker for sist. Var moro å møte dere jenter :) Chaplin neste gang? Hvor i all verden er det da Nina? hehe. Veiforklaring hadde vært fint. hehe.

Vi var 7 stk Savannah :)

Jøss... sjekket min store røde bok nå, Du klarte å treffe en dag je itte skal jobbe eller på noe annet møte Nina :) :) :) Jubler for deg :D

Håper du klarer å holde igjen, slik at vi ser deg på dette treffet oxo :)

Hvis itte.... lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for koselig treff på tirsdag! Kommer på neste også j... Skal gi beskjed til Celine også. Det er ikke skummelt Savannah, så det er bare å møte opp!!! Det blir spennende å se om du er med da Nina på neste treff eller om din aktive jente ikke klarer å vente..... Da må du ihvertfall ha lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jøss så bra at den store røde boka ikke hadde noen planer den 15. juni da!

 

Chaplin ja- når du kommer fra cc så tar du opp jernbanegata til høyre ved togstasjonen og kjører to kvartaler oppoverbakke så kommer du rett på! Det er stor parkeringsplass rett utenfor også så veldig greit.

 

Jeg er litt fan av gule sider sin karttjeneste så her kommer en link også :

http://kart.gulesider.no/kart/index.c?id=c_Z0007L50

 

Da sees vi igjen den 15. da, men skravels vel kanskje på msn før den tid.. hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Msn ja... men du er jo aldri der når je er der hehe.

Er det like ved Kiwi? Tror je vet sånn ca da :D

Er jo itte sikkert du er på treffet neste gang da :) En tidligere kollega av meg hadde termin den 19. juni men fikk en jente for 2 dager siden. Og med din størrelse så er det itte sikkert jenta di holder ut inni der sååå lenge. hehe. Men håper jo selvfølgelig :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du frekk eller?hihihi Hun har jo så stor mage å boltre seg i så ikke sikkert hun vil komme ut før i juli en gang..det blir spennende å se når hun bestemmer seg for å komme ut!

Vogna kom i går forresten så nå kan hun komme akkurat når hun vil hehe bare jeg rekker å kjøpe en bitteliten kjole hun kan ha på sykehuset og de første dagene...

 

Ja chaplin blir like ved kiwi og peppes pizza og grand hotel/egon

uteserveinga er jo ved "pan parken" og DnbNor, du kan ikke unngå å finne det nesten he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... seff er je frekk :) Synes je er stor nok je og lurer på hvordan je ser ut om 5-6 mnd :/ Ja det blir spennende når jenta di kommer. :) Du får bare kaste deg inn i en butikk med en gang å få kjøpt den kjolen. hehe.

Så vogna er alt kommet?? Det gikk da fort :) Håper den svarte til forventningene dine da :)

Ja je skal nok se om je itte finner fram :D Parkerer ved togstasjonen je tenker je og så går opp :D Da får je meg en liten gåtur oxo. hehe.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...