Gå til innhold

Hvilket jentenavn skal jeg velge?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg står mellom to alternativer: Janniche Veronica og Ingrid Anita. Kunne jeg fått deres meninger om hvert av navnene..assosiasjoner osv. ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes Ingrid Anita var pent. Høres ut som en søt og ordentlig jente. Janniche Veronica ble litt langt og tungt og veldig 'jålete'. Høres ut som ei sminkedokke. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo godt en har forskjellig smak, for Janniche Veronica synes jeg er helt forferdelig, sorry altså.

Ingrid er et nydelig navn, Anita litt kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes både Janniche og Veronica var kjempefine navn, men kanskje litt mektig sammen... Om begge navnene skal brukes synes jeg Ingrid Anita er bedre.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingrid anita var pent, høres ut som ei oppegående og flott jente,

 

Janniche Veronica (sorry) hvis det er en midtside pike du vil ha jo da er det vel greit...

 

Er bare ærlig må ikke bli sint..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner ei jente på 33 år som heter Ingrid Anita. Hun er ei virkelig flott og flink jente på alle mulig måter. Har alltid sett opp til henne.

Det er også et greit navn å uttale. Det andre virker noe tungt synes jeg. Men man blir jo veldig fort vant til navn da,så det er jo sikkert ikke noe problem.

Lykke til med valget !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingrid Anita er absolutt penest!! Janniche (innvikla skrivemaate du har funnet deg..) og Veronica er nydelige navn, men alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingrid Anita er penest.

Janiche veronica var veldig tungvint og hørtes ut som noe jeg ville kalt porselens dukka mi når jeg var 5 år.

 

Men Jannicke er fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...