Anonym bruker Skrevet 31. mai 2006 #1 Skrevet 31. mai 2006 Hei, Vi skal i bryllup hvor paret ønsker seg penger i gave. De er ikke veldig nære venner, og vi hadde tenkt å bruke MAKS 500 på gave. Men jeg føler at dette ser så lite ut når man gir det i cash.. Hva synes dere?
2b&spira Skrevet 31. mai 2006 #2 Skrevet 31. mai 2006 jeg syntes man skal gi det man har råd til. skal selv gifte meg og hadde blitt kjempe fornøyd for 500kr gifter meg ikke for gavene sin skyld. så tror ikke de tenker så ille mye på hvor mye de får, vi er bare glade for at folk kommer vi,om de har med seg en liten oppmerksomhet blir det bare ett ekstra +. så gjør det du føler er riktig...
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2006 #4 Skrevet 31. mai 2006 skal dere i middag? da er 500kr lite. man skal alltid gi ca kurvert pris i gave. men er det bare kaffe er 500 nok..
martingutt Skrevet 31. mai 2006 #5 Skrevet 31. mai 2006 syns 500,- er nok jeg!! I stede for cash, syns jeg det ser finere ut med gavekort i et bryllup, det kan man jo få i en bank eller i butikk
brooklyn Skrevet 31. mai 2006 #8 Skrevet 31. mai 2006 synes 500 er mer enn nok. Og at man skal gi det kuvertprisen ligger på er bare noe gammelt tull. Er også enig med hun om gavekortet. Er noen freidige nok til å ønske seg penger ser det finere ut med gavekort enn med fem hundrelapper. Vet at sikkert mange synes det er ok å ønske seg penger, men det synes faktisk ikke jeg. Synes det er bedre da å ønske seg noe til hjemmet, eller som en jeg kjenner, ønske seg noe til et veldedig formål. Om man har alt kan man heller gi til noen som trenger det. Men, det er en helt annen debatt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå