Gå til innhold

Noen som vil fortelle om utdrikningslaget sitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal være forlover og vil gjerne høre hvordan deres lag var :-)

Tusen takk :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen min var ca 5 mnd da jeg hadde utdrikningslag, så ammet han fortsatt mye, og han tok ikke flaske. Derfor ble det ingen drikking.

Jeg ble først hentet av en mann med motorsykkel. Ante ikke hvem han var og hvor vi skulle. Han kjørte meg litt rundt, var kjempemorsomt! Var dårlig vær akkurat den dagen, så planen til venninnene mine gikk ikke. De hadde tenkt at han skulle kjøre meg til en rolig og fin plass, og at han skulle stoppe sykkelen og si at han ville ha betaling for turen. (Ikke penger for å si d sånn).

Men uansett, var kjempemorsomt å få sitte på når han kjørte. Første gangen for meg, og ga mersmak.

Han kjørte meg til en av venninnene mine, og der var en hel gjeng samlet. De hadde ordnet det skikkelig koselig med masse god fruk, og alkoholfri vin til meg.

De hadde ordnet et hjemme-spa, noe som var helt supert.

Etterpå sminket de meg, og ordnet håret mitt.

De hadde kjøpt en kjempefin kjole til meg, og vi dro ut å spiste en bedre middag. De spanderte alt.

Hadde en helt SUPER kveld, uten noen form for flauser. Var så koselig!

De tok masse bilder, og de har laget et fint album til meg fra kvelden.

Helt perfekt spør du meg;) Gla jeg ammet og ikke kunne drikke!

En av venninnene mine som var med, sa at hun også ville ha et koselig utdrikningslag uten flauser og kjempefylla. Så det skal jeg være med å ordne til henne når det er hennes tur.

Skrevet

Jeg har ikke hatt utdrikningslaget mitt enda, men vet at det blir hyttetur, for det hadde vi i laget til forloveren min, og det har jeg ønsket meg.

I det utdrikningslaget jeg var i, var den vordende brud invitert på hyttehelg til en av venninnene, og visste ikke at 7 av hennes nærmeste venninner også var der. Vi startet med lunsj da hun kom, etterpå hadde alle gjestene forberedt én ting til en slags "husmorskole", som hun måtte gjøre. (bl.a. noe matlaging til middag, sminkekurs, dansekurs etc) Dette ble foreviget og vi lagde et album med bilder og hilsner i en bok i løpet av helgen. Etter middagen, hadde vi pakkelek (alle gjestene har med en gave som skal si noe om deres vennskap, og så må bruden gjette hvem pakkene er fra). Vi sov på sofaer og benker og i telt i hagen, og dagen etter spiste vi frokost, badet og koste oss. Det var finfint!

Skrevet

Hvis du er i solo har jeg tenkt at et supert sted å starte må være med Champagne Afternoon Tea på Cfaé Christiania. Bare man ikke følger opp med å selge kyss på Karl Johan (Grøss!).

vestkantbadet kan leies, det hadde vært fint etterpå

Skrevet

Hvis du er i Oslo, skulle det være...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...