Gå til innhold

Elastica:) Trenger hjelp Pleas:)


KLAA

Anbefalte innlegg

jeg er førdt 20.11.87. jeg er veldig forelska men lurer på om han er serriøs mot meg med det han sier og forteller meg.. Pliis Svar meg er så usikker.. han er født 25.5.82....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann:-)

 

Sikkert ikke det svaret du ønsker.....

 

Jeg får opp at han liker deg godt, men at han ikke er helt seriøs mot deg ang.det han sier og forteller..

 

Ønsker deg lykke til - bruk magefølelsen din!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du fikk jo opp sist at han kom til å bli faren til ungen min og at vi kom til å bli sammen :s skjønner ingen ting jeg nå.. ehehe! Men takk for svaret da :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Ville bare si at det ikke var meg som svarte deg på det , men nattinatt!!!!

Dessuten har jeg ikke gått inn på om han kommer til å bli far til ungen din eller ikke...

Når jeg spår bruker jeg kort og pendel, og når noen spør meg om konkrete sp.mål så gir jeg det svaret jeg får opp.

Jeg vet ikke hva han forteller deg eller ikke forteller deg, men jeg ga deg det svaret jeg fikk opp når jeg spurte om dette.

 

Jeg skulle ønske jeg kunne gi alle det svare de ønsker, men det kan jeg jo ikke.....

 

Har også prøvd å si til alle at man påvirker sin egen sjebne så ingenting er fastlåst!!

Hvis jeg for eks. spår en graviditet og denne personen så begynner å bruke prevansjon, så blir ikke utfallet det samme!!

 

Har også pleid å si at jeg kan selvsagt også TA FEIL.

 

Ønsker deg lykke til med fremtiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...