Gå til innhold

Treff


Sibas

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har bare fått vært med på et treff jeg. Kan vi ikke sette opp et så snart som mulig? Ser at det har blitt mer spesifisert utifra terminer her, men jeg kunne igrunn tenke meg å henge meg på hvem som helst jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Ja, du var med vårs en gang du. Det er bare å komme på neste treff. Det var et treff denne mandagen. Jeg var ikke der, men regner med at det er et nytt treff ganske snart. Det begynner jo å nærme seg termin de som skal ha i juni, så da håper jeg på et treff før de føder.

 

Jeg har termin 14. juli og går og gleder meg til å gå ut i permisjon. Bare to uker til... :)

 

Ser deg på neste treff da!

 

Hilsen Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det i Kongsberg det er snakk om? Synes jeg har lest en annen tråd hvor Svanen hadde innlegg og det var noe om Kongsberg. I så fall kan jeg opplyse om at det er treff på Pi (eller utenfor Pi for å trille eller noe) på onsdag 14. juni klokka 12. De fleste som tilhører denne gruppa har jo gått ut i permisjon da - unntatt undertegnede, men satser på lang lunsj ;)

 

Var på treff for første gang nå på mandag og det var kjempehyggelig! Håper vi ses :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Ja, det er Kongsberg jeg snakker om. Har vært med hele veien i vår- sommer gjengen, men kunne ikke nå den 29.6 desverre. Så neste treff er 14. juni på dagtid ja. Jeg har siste jobbdag den 15. juni og jobber i Oslo, så da går nok ikke onsdaen for meg. Det var jo synd. Men etter det er jeg i permisjon, så da får jeg komme sterkere tilbake.

 

Kjempekoselig med disse treffene, så jeg blir med så fort jeg har mulighet. Sees helt sikkert på treffene nå framover ja.

 

Ser du har termin 12. juli, da har du vel ikke lenge igjen å jobbe du heller. Jeg har 14. juli, men tar ei uke ferie før permisjonen begynner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...