Gå til innhold

laget en nettside for oss slankere... håper dere vil ta en titt. og trenger hjelp til å få til en fin side..:)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

www.vektnedgang.piczo.com

 

vær så snill og ta en titt å bruk den flittig.. vil få til en skikkeli side med fine tips, dagbøker, linker og masse annet...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

flott side:)) var inne på linkesiden, og lurer på om det er det billigste stedet å bestille reductil? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir sikkert bra når du er ferdig :) Jeg synes det var litt vanskelig å lese i og med at du har blå skrift på grønn bakgrunn..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grei nok side dette her. Men det er en ting jeg stusser på når jeg ser på siden som heter slanking... hvor seriøs er du i dette når du kan legge ut bilder som dette? Hva er poenget lissom?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er sikkert krass nå, men jeg kommer ikke til å bruke en side som virker så lite proff. bare det synet enkelte av de bildene dine uttrykker er nok til at jeg ikke tar deg seriøst på det her. bildene er nok ment som en eller annen slags form for humor, men jeg synes deer ganske så respektløse ovenfor de som faktisk har et reellt vektproblem.

å linke til firmaer der man får tak i tabletter man ikke klarer få resept på selv synes jeg er smakløst og lite gjennomtenkt.

 

savner et seriøst sted der folk blir tatt seriøst og som har en viss seriøs tyngde over det hele. er over fjortisstadiet nå.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...