Gå til innhold

Setter alle opp budsjett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker som om alle er så flinke her og har kontroll over alle utgifter både i forkant og i forbindelse med bryllupet.Imponert jeg altså:) Vi har ikke vært så flinke akkurat...Vi har bare kjøpt inn det vi har trengt og har i grunnen ikke funnet ut hvor stor slutt summen blir.Huff...Kremt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vi måtte det for i det hele tatt å se om vi har råd til å gifte oss. Var veldig flink med å hente inn forskjelliger priser osv.

Skrevet

Vi har bare satt opp ca, og kjøper inn her og der. Men litt greit å ha det også :)

Får dekket litt av utgiftene også av svigers :)

Skrevet

vi har satt opp et budsjett, men om det blir sånn er en helt annen sak... det går litt på høgg og belegg egentlig, men viljen er god! De store utgiftene er ikke begynt å renne inn enda, så det blir spennende..

Skrevet

Vi har gjort det som dere, bare kjøpt etterhvert. Kanskje ikke så fornuftig, men jeg føler heller ingen grunn til å vite hva alt har kostet i ettertid..Har man et stramt budsjett i utgangspunktet, har jeg full forståelse for det. Men vi ser ikke det helt store poenget. Men nå er jo jeg en meget lite planleggende type av meg, og tar stort sett alt her i verden som det kommer :-D

Noen liker sikkert rett og slett og planlegge litt mer enn andre. Det blir helt sikkert bra for oss alle uansett, tror dere ikke? ;)

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Vi har ikke satt opp noe budsjett. Har kjøpt inn ting etterhvert. Vi gjør det også på billigstmulig måte. Så er vi også heldig med at vi har en fotograf og konditor i familien,så sparer jo mye der. Kjenner også kokken. Så det som koster mest for oss er vel rett og slett klærne med tilbehør.

Skrevet

Nei, ingen budsjett her heller...en stund til vårt bryllup ennå da(11 august neste år) men vi kommer bare til å kjøpe ting etterhvert og håpe på det beste=). Og det er helt utrolig til å være meg, jeg er egentlig en iherdig "listeperson"=)

Skrevet

Vi begynte å sette opp et budsjett da vi skulle gifte oss, men det var jammen meg ikke lett å følge. Det ble litt rot når vi kjøpte småting her og der.Og dumt er det når enn har budjettert bryllupskjolen til max 10 000 kr, men FALLER for en til 18 000 kr :-) Men tror det kan være lurt å sette opp et budsjett på de aller dyreste tingene hvis enn har litt dårlig råd. Vi skrapte hvertfall bunnen på alle kontoer vi hadde, men det var absolut verdt det:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...