Dubbe Skrevet 30. mai 2006 #1 Skrevet 30. mai 2006 Hallaoen jenter:) Har foreløpig tekst klar til invitasjonene: " %(#)%()#(% og #)%(#)%(#% har den glede av å invitere ------------------------------------- til Vårt bryllup lørdag den 12. august 2006 Vielsen finner sted i ....... kirke klokken 13.00 efterfulgt av mottagelse og middag på ------- hotell .kl 1600. Antrekk:Mørk dress su innen 12. august. Toastmaster: blablbal nr. 123456789 Lager også sånne små lapper om hva vi ønsker oss. Føler de lappene som en får fra f. eks tilbords ser så reklame-aktige ut. Så vil lage noe selv. Det er ikke farlig om e skriver f. eks. "Våres ønsker"- < på framsiden. " Vi har lagt ut liste på Tilbords. Gavekort er heller ingen dum idè, på No.1, Sørlandssenteret, elkjøp, Skeidar og lignende. Pengegaver mottaes også med takk." Hva syns dere?
FruMamma med nr 2 Skrevet 30. mai 2006 #2 Skrevet 30. mai 2006 Hei! Vi sendte ut innbydelsene i går, med SU innen 1.juli(jeg ser du har skrevet 12.august, samme dag som du skal gifte deg). Vi har skrevet dette; I anledning mamma og pappas bryllup, har jeg den glede av å invitere _____og____ til å overvære vielsen lørdag 19.august kl13.30. Deretter inviterer jeg til middag og bryllupsfest i________kl 16.00. Dresskode:Mørk dress/smoking Su innen: 1.juli. Hjertelig hilsen ____________
FruMamma med nr 2 Skrevet 30. mai 2006 #3 Skrevet 30. mai 2006 Men det jeg egentlig skulle skrive var; da vi la ut ønskeliste på Tilbords, sa de der at det blir mer og mer vanlig at det står på invitasjonen hva folk ønsker seg, så jeg tror det dere har gjort, er helt greit. Da slipper folk å lure, og dere får noe dere ønsker dere:) Lykke til!
brooklyn Skrevet 30. mai 2006 #4 Skrevet 30. mai 2006 vi har ikke skrevet hvor vi har lagt ut ønskelister, regner med at de som er nysgjerrige spør når de takker ja/nei på innbydelsen.
Dubbe Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 30. mai 2006 hehe, takk, mente svarfrist 12. juli, hehe . Ja, e tror det vil bli veldig greit. brooklyn: Tror også at de vil spørr om de er nysgjerrige. Uansett, ting kan jo byttes
brooklyn Skrevet 30. mai 2006 #6 Skrevet 30. mai 2006 sant nok Vet forresten om noen som skrev i invitasjonen at om de ikke kjøpte ting der de var registrert, så måtte de legge ved byttelapp. Synes den var helt på kanten og vel så det.. Hva skjedde med giverglede og annet fint?
Dubbe Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #8 Skrevet 30. mai 2006 Oj..de var vel en smule rare, jah!!! Går det virkelig ann? Da tror jeg på pure faen at jeg hadde kjøpt masse småting overalt, UTEN byttelapp PÅ TILBUD :D:Dhehehe
Dubbe Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #10 Skrevet 30. mai 2006 hehehe :D Syntes den var ganske god ja!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2006 #11 Skrevet 30. mai 2006 Står det mottagelse MÅÅÅÅ dere være flinke til å ta imot gjestene. uiallefall om dere skal ha kaffigjester. Da må dere ihvertfall stå i døren og hilse på ALLE OG ENHVER som kommer. DETTE ER KJEMPEVIKTIG, ELLERS FØLER KAFFIGEJSTENE SEG UTENFOR.
Dubbe Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #12 Skrevet 31. mai 2006 Vi skal ikke ta imot, men forloverne skal ned rett etter billedtagningen Ingen kaffegjester på oss, alle til middag Vi kommer omtrent en halv time etter at alle er kommet, hvor vi tar heisen opp i andre etasje, og trappene ned til fojaeèn..(hvis det er slik det skrives) dekkes med roseblader. Og ned kommer vi :) Du har opplevd det du skriver eller? Må være skikkelig kjipt da! Vi var i ett, hvor det var kun 3 par som var til kaffe..utrolig flaut Spes når kaffien var 2100. og alt endte 24.00. Ikke plass til oss inne, så måtte sitte ute og spise kake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå