Gå til innhold

Sliter litt med valg av forlovere (litt langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal også ha to forlovere...Men sliter litt, fordi hun ene er heeeelt med, har begynt å ordne til utdrikkningslaget (gifter oss 12 august), og har bare småting igjen-

Hun andre bor ikke her, og har ikke akkurat vært den som har ringt og send meldinger og spurt masse. Var hjemom en tur for 2 uker siden, da ville hun se kjolen, og prate om dette. FIkk egentlig litt bakoversveis da, også venninnen hennes som var med da, sa det også.

For snart 2 år siden så var det 1. gang hun var på besøk hos meg her i Kristiansand, og hadde med seg venninner, hadde en ordentlig venninnekveld. Hele kvelden satt hun med den #)#)% mobilen, for typen likte jo ikke dette her (nye). Nå skal det sies at hun har vært sammen med en meget sjalu mann i mange år, og har en sønn. Det ble slutt, og gikk 2 år, så ble hun sammen med en nesten likedan, like svartsjuk..og fikk en sønn med han også

Hun hadde gitt utrykk for (når jeg ikke var der) at hun visste ikke om hun var den rette til å være forloveren for meg, i og med at kontakten våres de siste 5 årene ikke har vært som den var før.

Jeg føler at jeg har gitt og gitt, skrevet brev, sendt mange meldinger, ringt og ALLTID besøkt henne når vi er hjemom..

Hun andre, bor her i Kristiansand, har sett kjolen, og er med på ting.

Når jeg var hjemom sist, og hun M, så sa hun at alt hadde vært lettere bare hun hadde hatt lappen (er jo sant nok), og kunne da ha tatt turen bortover og vært med.

Senere denne kvelden så hadde vi fest for kjæresten, og det gikk 1,5 time, så var han så sjalu på at hun danset med broren hans, at han smalt en øl i bakken på utsiden. Husker hun sa. "Skal vedde på at jeg ikke får komme til Kristiansand i utdrikkningslaget ditt"-

Da sier e :" Åh, det er så deilig å være sammen med en som ikke er så sjalu!!" :)

Tilbake til poenget. Hun her, kaller henne HM, har sendt masse meldinger til M om hun har noen ideèr og slikt. Hun har ikke fått noe svar, og tok tak i meg på dette sist vi var ute sammen. Skulle snakke med M, og spurte om dette.

Da sa M:" Jeg lurte på èn ting, er HM vanskelig å snakke med?"- jeg bare "Eh, nei, du vil like ho". Sa at hun hadde jo sendt masse meldinger. Hun sa at hun ikke hadde penger på kortet (noe som er sant, skjer ofte), og typen hadde mista mobilen. Trodde på det jeg, helt til en felles venninne sa til meg (detta var på en fredag), og sa: "Men den mista han på onsdagen!"- og det var i forrige uke som HM hadde sendt henne meldinger.

Vi reiste hjemover igjen, og sendte da M en melding, om at hun måtte ta ta kontakt med HM, at hun ventet på det. 2 uker er godt, ingenting..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke jeg ville hatt henne som forlover jeg, og det virker ikke som om hun har lyst til å være det heller.

Jeg ville spurt henne rett ut, og evt om hun ville trekke seg fra deg. Jeg har selv nettopp skiftet forlover, og jeg spurt min "gamle"(hehe) og det kanskje var like greit. Og det var det. Det var av helt andre grunner enn det du nevner, men likevell.

En annen ting er kanskje at hun ikke får lov av den megasjalue kjæresten å være med på noe av planleggingen. Det kan jo hende en annen gutt ser på henne vet du. Og de unnskyldningene som hun kommer med holder egentlig ikke mål. En forlover er jo engasjerende,vil ordne litt og være med på ting. Syns hun virker lite lysten på oppgaven hun har fått.

Jeg ville tatt en prat med henne. En byrde letta iallefall fra mine skuldre da jeg snakket med min gamle forlover.

Håper du får ordnet opp i dette.

Lykke til:)

Skrevet

Hei!

Hvis du leser gjennom det du har skrevet en gang til,så burde det være ganske klart at hun ikke er den rette til å være forlover.

Jeg ville sagt rett ut at dette ikke fungerer, og at HM kommer til å være forloveren. Det er jo ikke riktig ovenfor HM heller å bruke M som forlover i tillegg, når HM likevel står for all jobben.

Vær ærlig, og dropp denne andre.

Skrevet

Tusen takk for svar, marsimor.

Ja, e tror e har tenkt på det slik, men bare kanskje ikke ville, om du skjønner.. Er litt vanskelig også. Men, skal snakke med henne. Er bare det at hun har hatt så mange sjangser til å si ifra.. Er feigt, er det ikke? Åh, kjenner e blir litt sint i magen min...

Skrevet

Ja, jeg hadde det samme problemet, Satt å venta på at hun skulle si ifra selv, men gjorde altså ikke det. Jeg spurt bare rett ut jeg. Dette var i forbindelse med å skrive under forlovererklæringa, om hun skulle ha time til frisøren sammen med meg(noe hun aldri bestemte seg for), jeg fikk aldri noe klart svar på noe liksom.

Men jeg er utrolig letta nå, etter at jeg skiftet.

Lykke til iallefall, og håper det ordner seg:)

Skrevet

Ja, du har rett anonym..

ÅRH!!!!

Får prate med henne ikveld :)

Skrevet

Ikke noe moro, men nødvendig.

Masse lykke til :-)

Både med praten og den store dagen.

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...