Anonym bruker Skrevet 30. mai 2006 #1 Skrevet 30. mai 2006 I løpet av det siste året har jeg truffet to menn som har vært interessert i meg, men med det samme de oppdager jeg har barn med en utlending trakk de seg unna. Barnet mitt er helt lyst så det er ikke så lett å oppdage. Den ene mannen sa at det var faktisk så ekkel at han sammenlignet det som om jeg hadde hatt sex med et dyr. Disse er godt utdannede menn med gode jobber. Den ene er lærer på videregående og den andre er en vellykket forretningsmann. Jeg blir lei meg og trist pga dette, men samtidig veldig glad for at jeg har fått disse personene på lang avstand unna barnet mitt. Den ene forsøkte faktisk å komme tilbake og ba om unnskyldning for at han hadde vært en stor idiot, men jeg trekker ikke en fanatisk rassist som tydelig har gitt uttrykk for sine holdninger inn i mitt hus.
Gjest Skrevet 2. juni 2006 #2 Skrevet 2. juni 2006 Hei! Ikke så veldig hyggelig å høre slike ting nei. Jeg blir helt sjokkert over at noen fortsatt tenker sånn. Men , du gjør jo det helt rette m å holde deg vekk fra dem.. Lykke til videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå